• Cira

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Jag orkar inte läsa igenom hela tråden, hoppas att det är förståeligt. Ni som ska gifta er juni 2008, hur långt har ni kommit i planeringen?

• Cira

MrsNyberg2B: Om det är sommarlåtar du är ute efter föreslår jag att du går in på www.cdon.com/ och söker på "sommar". Finns massor av skivor med sommartema!

• Cira

Satte själv ihop en sommarskiva förra året baserat på sökningar på cdon som jag terroriserade min pojkvän med hela sommaren. :)

• Cira

ida_c_olofsson:
    Jag pluggar också, fast lärarprogrammet. Jag hör också till de yngre, 22 år. Vi bor i Luleå men festen ska vara i norra Stockholm.

• Cira

Vad roligt! Synd att ni flyttar snart. :) Vi åker iofs bort och är inte hemma på hela sommaren.

• Cira

Flyttar ni "hem" så att säga? Vi är båda från Stockholm men vi trivs verkligen här uppe!

• Cira

Tack till alla som välkommnat. :)

• Cira

Jag kommer från Österåker och min sambo från Upplands-bro. Jag håller på att leta lokal i Åkersberga/Norrtälje-trakten (Helst inom Österåkers kommun). Hittade en bra lista med lokaler som jag ska kolla upp när vi åkt ner den 10/6. Så det blir norr om Stockholm någonstans. Borgerligt utomhus blir det och datumet är satt till 14/6 - 08. Men hittar vi inget vi tycker passar eller allt är uppbokat så flyttar vi fram det.

Du då Norrsken?

• Cira

Vad har du hittat för lokaler i Norrtälje? Det är ju så stort! Jag kan tänka mig att vara där, fast då gärna mer åt Åkersberga-hållet. Har alltid gillat Norrtälje och håller på att övertala min sambo om att det blir dit vi flyttar när vi ska flytta ner igen. ;)

• Cira

Tussa85: Bor du i Skellefteå?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6