2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Jag orkar inte läsa igenom hela tråden, hoppas att det är förståeligt. Ni som ska gifta er juni 2008, hur långt har ni kommit i planeringen?
Jag orkar inte läsa igenom hela tråden, hoppas att det är förståeligt. Ni som ska gifta er juni 2008, hur långt har ni kommit i planeringen?
MrsNyberg2B: Om det är sommarlåtar du är ute efter föreslår jag att du går in på www.cdon.com/ och söker på "sommar". Finns massor av skivor med sommartema!
Satte själv ihop en sommarskiva förra året baserat på sökningar på cdon som jag terroriserade min pojkvän med hela sommaren. :)
ida_c_olofsson:
Jag pluggar också, fast lärarprogrammet. Jag hör också till de yngre, 22 år. Vi bor i Luleå men festen ska vara i norra Stockholm.
Vad roligt! Synd att ni flyttar snart. :) Vi åker iofs bort och är inte hemma på hela sommaren.
Flyttar ni "hem" så att säga? Vi är båda från Stockholm men vi trivs verkligen här uppe!
Tack till alla som välkommnat. :)
Jag kommer från Österåker och min sambo från Upplands-bro. Jag håller på att leta lokal i Åkersberga/Norrtälje-trakten (Helst inom Österåkers kommun). Hittade en bra lista med lokaler som jag ska kolla upp när vi åkt ner den 10/6. Så det blir norr om Stockholm någonstans. Borgerligt utomhus blir det och datumet är satt till 14/6 - 08. Men hittar vi inget vi tycker passar eller allt är uppbokat så flyttar vi fram det.
Du då Norrsken?
Vad har du hittat för lokaler i Norrtälje? Det är ju så stort! Jag kan tänka mig att vara där, fast då gärna mer åt Åkersberga-hållet. Har alltid gillat Norrtälje och håller på att övertala min sambo om att det blir dit vi flyttar när vi ska flytta ner igen. ;)
Tussa85: Bor du i Skellefteå?