2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Godmorgon på er!
Här är en till blivande brud som ska gifta sig nästa sommar.
Häromdagen bokade vi in både kyrkan och lokalen, så den 9 augusti 2008 blir vi man och hustru!
Godmorgon på er!
Här är en till blivande brud som ska gifta sig nästa sommar.
Häromdagen bokade vi in både kyrkan och lokalen, så den 9 augusti 2008 blir vi man och hustru!
Norrsken:
Jo vi ska gifta oss i Södertälje. Läste i tråden att du flyttat hit. Välkommen!
blivandefruandersson0?:
Tack!
Norrsken:
Vi ska gifta oss i Turinge kyrka och festen ska vara i Nykvarns herrgård.
Inahjärtaradam:
Jag bor i nedre Grusåsen, precis vid klaffbron.
Vad roligt att det är så många Södertäljebor (och andra trevliga människor ) här!
Känns som om det är evigheter tills det äntligen är dags, så det känns bra att kunna prata med andra i samma sits och se hur långt alla kommit i planeringen.
Åh grattis sjärngudinnan!!!!
Godmorgon.
Härligt att vakna upp till ännu en strålande dag. Så fort sonen vaknar upp efter sin förmiddagslur ska vi ta oss ut i det fina vädret.Underbart!
Norrsken:
Turinge kyrka ligger i Nykvarn utanför Södertälje.
Madeleene: Jättefin klänning!! Ska du köpa eller hyra den? Får jag fråga vad den kostar?
Hej alla! Hoppas ni haft en trevlig midsommar. Det har vi haft, men som de småbarnsföräldrar vi är så blev det inte alltför sent igår.
Madeleene: Oj det var inte dyrt. Kanske ska köpa istället för att hyra som jag har tänkt.
Norrsken: Såg att du funderar på Tveta kyrka. Jag har varit där på dop en gång och jag kan intyga att den är jättefin i verkligheten och ligger fint vid en sjö. Bra val om ni väljer den.
Har du tänkt ha pioner i buketten eller som dekoration?
Madeleene:
Ja, jag skulle vilja ha en liknande klänning, men jag vill ha lite släp också. Såg du nån sån när du provade klänningar? Var köper du din någonstans?
Madeleene:
Oj blir det så mycket dyrare med släp Jag måste nog gå och prova lite och se vad jag verkligen vill ha och inte ha.
Norrsken:
Vilken festlokal funderar ni på?