2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Heeeeeeeeej tjejer
någon som minns mig. Skrev supermycket ett tag men tappade sedan sugen helt. Är nu tillbaka m ny ork och kraft. Vintern och sambons låga humör under vinterhalvåret tog musten ur mig. Men trots det urtrista sommarvädret så känns allt mkt bättre nu.
:)
Känner att det ska bli skitkul att nu, m bara ett år och 11 dagar kvar innan jag blir fru, få planera allt tillsammans med er här inne.
Har gått ner några kilo, börjat jobba och trivs, ska snart åka iväg en vecka och bo i stuga m hela familjen så just nu är livet skönt :) (vågar man skriva så).
Någon som ORKAR skriva en liten sammanfattning om vad sjutton som hänt här inne de senaste månaderna. Eller var och en vill kanske bara lite kort berätta om vad som händer hos just dem nu, för jag sitter på jobbet och jag har tyvärr inte tid att läsa tillbaka så långt, hur gärna jag än skulle vilja :)
Vårt internet har varit borta i en dryg vecka och jag abstinens, så när jag nu för en gångs skull tog på mig att jobba en natt så kan jag ju sitta lite vid datorn ;)
Hur långt har ni kommit i ert planerande?
Jag har inte gjort ett skit mer än sist faktiskt.
Den 19 får jag lov att boka kyrkan och kommer då ligga på luren. Är så nojjig att nån annan ska hinna före eftersom vi bokade fest-borgen för ett halvår sen och inte kan byta bröllopsdag!!!
:)
Kul att vara tillbaka
Många kramar
Anja
(idag har ju varit värsta super-bröllopsdagen. Undrar hur många par som faktiskt har gift sig idag. MÅNGA!!)