Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Hej tjejer länge sen nu igen... ni har ju hunnit öppna ny tråd och grejer :)

Norrsken: efer läsning från ca sid 40 antar jsg att han fick jobbet och ni flyttar GRATTIS!! :)

Jag ska bli "faster" eller ja ingift faster min m2bs bror ska ha barn :) hihi så jag har haft fullt upp med att shoppa babyprylar hihi

annars i bröllopsväg, står jag rätt ensam känns det som... (förutom er och min m2b då såklart) så jag är lite seg känns det som skulle behövva få ny luft under vingarna..

har jag missat något mer stort härinne?

• Snitte- 5/7-2008

Hej

Nja det hände något med mitt nick, jag kunde inte logga in på mitt vanliga sätt och nu funkar det inte alls... fick registrera mig på nytt med en annan mailadress.. men när jag frågar om lösen till den förra så får jag det vanliga lösenordet... jätte konstigt??

Juni, gud vad roligt så nu söker du också jobb för fullt och så då :) då kan ni ju bröja kika på lokal och kyrka ockås det måste kännas underbart!

• Snitte- 5/7-2008

ÅHHH vad roligt! :) hihi jag är ju redan kär i kyrkan vi ska ha men vad mysigt att åka ut och kika... letade nyss bilder på tårtor, jag var på tårtkurs med min svägerska här om dagen. (jätte kul faktiskt! :)) och då hittade jag ett företag som hete cakedesign... de fanns i stockholm och jag blev sååå avundsjuk på de som bor i närheten som kan boka dem... bara ett tips ska se om jag hittar sidan..

• Snitte- 5/7-2008

Hej, nej det är sant de tar nog överpriser på sina tårtor kollade inte det.. :)

Vårbrud2008: usch vad hemskt! tur att barnen gillar dig iallfall! :) fyy att jobba med sånna människor hela dagen, jag tror hon y1 är avundsjuk på dig ! :)

• Snitte- 5/7-2008

Hello tjejer, här kommer jag efer flera veckor igen och dyker upp :) snart är det ju dags att byta tråd igen och tänkte Norrsken, det är välla du som lägger upp den nya :) hihi kan du få med vår nya hemsida: rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com/
    ska sätta mig och läsa några sidor bakåt i tiden och återkomma med feedback :)

• Snitte- 5/7-2008

Hello girls!!
    Anja: kul att se dig igen! har också vart borta väääldigt länge men i'm back too ;P
    Vi har faktiskt bokat vår resa till Karibien... kryssning blir det ju för vår del så det känns kanon! men visst det är mycket pengar..

Det känns som mina tärnor, de som varit minst sagt ointrisserade tidigare har vänt lite grann, de frågar mera och vill vara med och stötta känns jätte bra det med!

Annars går mycket av min tid att titta på och köpa bebiskläder :) min svåger och sambo ska ha barn nu i höst jag det är bara såååå mysigt, köpte en tröja som det står bebis över magen på till den blivande mamman i helgen och hon var sååå fin :)

• Snitte- 5/7-2008

Hello tjejer!

Bed of roses: tycker också du kan ha vitt om du känner för det, och som pumkin skrev, det var faktiskt brudkronan som visade på den blivande brudens oskuld, förr i tiden hade man nästan aldrig vitt utan rött var modernt m.m så strunta i det du och välj den klänningen du vill :)

Lucy_: du måste ju lova att lägga ut massor av bilder sedan på ert bröllop!!! GUD vad roligt att gifta sig så snart! Har du mycket kvar att planera?

• Snitte- 5/7-2008

pumkin:
    ja! kul! det är ju verkligen ett speciellt tillfälle nu ju :D vad bra!

bed of roses: så kan det ju inte vara, gå dit och klaga!!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6