Hej Anja och välkommen tillbaka!
Vi gifter oss den 15 sep i år och det börjar dra ihop sig. Har det mesta fixat, inga stora saker kvar förutom blommorna och det tänkte jag fixa om en vecka då sambon börjar sin semester. Han vill nämligen också vara med och bestämma. Ska börja med festhäftet imorgon, men vi får väl se hur det slutar??????
Stjärngudinnan
Ja, nu närmar det sig med stormsteg till den stora dagen och det ska bli sååååå roligt. Pratade med min frissa igår och hon skulle på ett bröllop igår till en bekant till oss och då började det kännas lite mer på allvar. Ska dock imorgon efter ett råd från henne byta sminkös, de jag hade bokat har inte bra rykte visade det sig?.:( Hoppas jag hittar någon annan!!
Sambon hittade skor idag och det kändes bra, ett problem mindre.
Pumpkin:
Vill du åka till Tyskland och handla kan ni ju stanna här hos oss på vägen och få fri bostad på väg ner???????
Vi ska ner till Tyskland nu om någon vecka men bara handla till oss själva. Dryck till bröllopet ingår i vår nota på hotellet.
Snitte- det är ju jag
Har också en tröja där det står BEBIS på magen, kul!!!!!
Bröllopsresa
Vi vet fortfarande inte om eller när vi kommer iväg på en resa. Vi har bara önskat oss presentkort och pengar och hoppas på att vi kan åka en vecka någonstans i höst, men sambons hockey bestämmer också datumen. Jag kommer ju att vara arbetslös så vi måste ha in pengar på något sätt.