2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
InaHjärtarAdam: tack! ja de ligger jättefint till också :)
Lokalen är ju inte allt heller, man kan göra den mysig med lite dekorering om inte annat!
InaHjärtarAdam: tack! ja de ligger jättefint till också :)
Lokalen är ju inte allt heller, man kan göra den mysig med lite dekorering om inte annat!
~Norrsken~: ja vi är nöjda, blir fint med honnörsbord och alla dekorationer där inne och ute.. :)
Haha ja gör det!! Inte så långt ifrån stockhomstrakterna heller - 2 timmar med bil ;)
~Norrsken~: åh.. Tällberg är jättefint!
MrsNyberg2B: skönt att fler tycker det :D
Fram med symaskin! Nu ska jag sy lite på inbjudningskorten! *garvar*
Borde vara klar ikväll med inbjudningarna, kom även ihåg o köpa frimärken idag. Vet bara inte när jag ska sätta OSA?
Skickar dom nu i veckan, gifter oss 25/8 - är de dumt o OSA redan 15 Juli? 1 Augusti? Kom med lite åsikter till en grötig hjärna!!
~Norrsken~: ja de lutar åt 15 Juli - då har ju gästerna drygt 2 månader på sig att bestämma och ändå är de bra med tid för cateringen också.
Det blir ju Maj ut, hela Juni och halva Juli de har att bestämma sig på - drygt två månader får jag det till *skratt*
Men helst skulle jag vilja veta en vecka jag skickat ut inbjudningarna - så nyfiken!!
"veta en vecka EFTER.." ska de stå..
~Norrsken~: haha!! ja... då stämde de ju inte, om vi tänker åt det hållet!
~Norrsken~: *fniss* känns lättande o höra (läsa) ;)
JAAAAAAAA! Måste bara få skrika lite! Ringde ALLA frisörer igår om bruduppsättning o makeup - alla som svarade hade redan bröllopsbrudar inbokade!! PANIK! Bara en frisör bad mig återkomma idag då den andra frisören på salongen hade hand om det men var inte där då - nu fick jag äntligen tag i henne och hon är LEDIG och priset är jättebra!
Får två konsultationer, både hår o smink och sen blir det tredje gången på bröllopsdagen. För 1500!! Ingenting ju!
Trodde verkligen jag skulle stå utan o behöva åka minst 10 mil enkel resa på bröllopsdag till frisör. PUST!