Men förut var det väl så att det räckte om katterna var 8 veckor? Alltså, jag har för mig att jag har hört det. Antar iofs att det finns en anledning till att man ändrat det. I ditt fall, Norrsken kan jag inte se någon anledning till att du skulle lämnat henne i fyra veckor till, helt ensam. Det är ju fånigt - det är väl mer djurplågeri än att låta henne få vara hos någon som har tid med henne.
Norrsken - Glöm heller inte att ha "nybakta-bullar-doft" i lägenheten på visningen, gärna ett fat med bullar på - det ska vara bra, har jag hört!
Jag tycker att en av få saker på FL som är bra, är depressionsdiskussionerna i känsliga rummet. Men det är tragiskt att man ska behöva vara anonym och diskutera sådana saker för att bli bemött med respekt. Jag saknar verkligen KONSTRUKTIV kritik där - det är väldigt få som ägnar sig åt det. De få som gör det försvinner i mängden av aggressivitet. Det är jättetrist tycker jag. Onödigt att skapa hetstämning när det inte behövs.. Nej, vi kan köra den här tråden som föredömligt exempel tycker jag!
Idag hade jag ångest (igen) när jag vaknade. Skitjobbigt - jag orkar orkar orkar inte! Ringde iaf och sjukskrev mig och i morgon ska jag ju opereras, så då får jag vara ledig några dagar extra. Jag hoppas verkligen att det löser sig, för att ha det så här i längden blir ju illa. Tror jag.