Idag satt vi och räknade lite, och landade på en slutsumma på sådär 40.000 (och då tog vi i). Sambon blev totalchockad och fattade inte hur det kunde bli så mycket. Han hade tänkt att det blev typ maten (om vi räknar i överkant 20.000) och så "lite till". Nu fattar han lite bättre varför jag har satt undan lite större summor. Det är alltså ändå ingen panik, för vi kommer att ha ca. 20.000 sparade nu i månadsskiftet. Vi kunde förmodligen haft ännu mer om han kopplat i hop. Tur att han har mig
!
Idag har jag börjat med lite mer "avancerad" korttillverkning (dvs. inte bara vikta papper utan lite klurigare vikning). Det är rätt roligt! Ska försöka göra lite gipshjärtan och försöka klura ihop nåt snyggt ståltrådaktigt som man kan ha som bordsplaceringsgrejs. (Vilken underbar svenska jag har!!)
Läst på lite om konisering och vad som kan bli efter det. Alltså, jag gjorde ju en konisering (tog bort en del av livmodertappen) förra veckan. Sen tänker jag, det kan faktiskt vara så att man har cancer, även om det överallt står att det oftast inte är så. Det innebär ju inte att det inte är det. Usch. Då börjar jag planera för att det inte kommer bli något bröllop och jag har gjort allting i onödan och - ja, ni fattar själva. Samtidigt, man kan ju inte tänka så heller, det blir ännu mer negativt än innan, så jag försöker låta bli. Det är ju som det är oavsett, och det är inget man kan göra något åt nu.. Ett annat minus är ju att man inte får ha sex på typ en månad. Tre veckor kvar. Tror någon att man är mer sugen än någonsin bara därför eller???
madlin - Jättefin klänning, tycker jag! Gillar verkligen snörningen i ryggen! Hoppas den är lika fin eller ännu finare när den kommer!
Norrsken - Nu har jag en städare här hemma! Perfekt. När ni flyttat är det inte lika långt, så då kan du få låna honom ett tag - om både du och Lasse jobbar och behöver städat, menar jag. Peter är ju ledig hela sommaren...