2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Rheannon:
för vår del står det nästan helt stilla med planeringen. har så fullt upp med att jobba, sköta hemmet och bara vara med min mage.. hehe.
men vi har kollat lite på bröllopsresor och har tänkt åka i slutet på oktober-början på november (nästa år) till thailand. samma ställe som innan, khao lak. och även till samma hotell. kollade upp ca-priser och såg att vi kommer få betala kring 24000 för oss båda och bebisen istället för 34000 som det hade kostat att åka över jul och nyår.
nu ska vi ha med våra föräldrar också, men antagligen kommer dom bara stanna i två veckor medan vi ska vara borta tre. kan vara lite skönt att få en vecka för oss själva också:)
har också tänkt att vi ska ta det lite enklare på bröllopet. istället för att lägga 3000 på blomdekorationer så tänkte jag skicka ut mina syskonbarn och plocka massor av ängsblommor att göra fina buketter av och dekorera med. och så tänkte jag att jag fixar smink och frisyr själv med hjälp av min syster. så sparar vi också ca 3500kr. gäller ju att omprioritera nu när vi ska ha en liten att försörja också och dessutom vara föräldralediga.. :)
och nu när vi planerar att gifta oss på midsommarafton nästa år så kan jag ha pioner i min bukett. jag är sååå glad, för det är mina favoritblommor!! :)