2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
åh va bra! för de vore så mycket smidigare och spraya dom istället för att handmåla alla figurer - för de blir ju några stycken i olika storlekar och färger *s*
åh va bra! för de vore så mycket smidigare och spraya dom istället för att handmåla alla figurer - för de blir ju några stycken i olika storlekar och färger *s*
åh din fuskis!! vad dricker du för vin då? :D
det lät verkligen inte helt fel! mmmm... nu blev ju jag sugen ocså, men har inget vitt hemma på kylning.
Har bara en bagbox med vitt som är oöppnad här hemma - så dumt... att jag inte ställt in den då!
Jag fixade en drink istället, tropisk juice, passoa och lite vaniljvodka!
ja, det blev väldigt gott faktiskt! önskar bara jag hade mer gips hemma så man kunde sitta o pyssla istället, är ju inge drag på nätet!
haha sorry!! ja de verkar bara vara vi två ikväll - och inte är de så många nya inlägg som kommer heller. Bah!! Jag som har tråkigt!
fy bubblan, vad gör man då då? tråkar ut varandra med massa dö-inlägg? :D ha ha!
Ja, men de var ett bra tag sen! Har du sett den?? *s* Ser massor av filmer så ibland känner jag inte igen titlarna, lite drygt!
ahaaa, jag har inte ens knäppt på tv´n på hela veckan. Godispåse... oj oj... sluta fresta mig ännu mer!! *s*
Just nu har jag en period då jag hellre sitter o surfar, bröllopssurfar (såklart!) så ögonen blöder. Tv lockar inte särskilt mycket då.
Är du gräsänka denna helgen med?