• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

Det går... Hmm... Sådär Vi ska ju anlita flyttfirma och Scania vill ha tre olika offerter att välja mellan, men flyttfirmorna tar ju sån TID på sig att kontakta oss!

• Brud 2008

Åhhh, vad jobbigt! Hur ska ni göra med alla möbler när ni inte flyttar samtidigt, då blir det ju en som blir utan

• Pumpkin

Ja, jag blir utan om vi inte får boka flyttfirma snart. Annars blir Lasse utan, vilket inte gör så mkt eftersom han kan bo hos sina föräldrar sista veckan

• Brud 2008

Oj, vad gör du då? Kul att sitta där i en vecka utan möbler... Man vill ju kunna packa upp och göra fint direkt!

• madlin

Rheannon: måste vara skönt att bestämt datum nu? Är det inte en Fredag förresten? Då får ni vara ute i god tid va de gäller kyrkor, begravning på Fredagar - vissa kyrkor bokar inte ens vigsel den dagen iofs.

Sparandet ja... vi har ju knappt hunnit spara. Det är väldigt tur att man redan hade ett sparkapital sen innan. Men än så länge har vi inte behövt nalla, fastän vi köpt mycket o betalat en del poster. Det är ju maten, personalen o alkoholen som kostar . Så har ungefär samma som ~Norrsken~ på den biten.

• Pumpkin

Ja, man vill ju det! Så jag hoppas att Scania godtar den offerten vi har fått så att vi kan boka på måndagmorgon. Börjar ju bli bråttom som sagt.

Annars får jag sova på en madrass och äta på golvet

• Pumpkin

madlin: 080802 är en lördag - 080808 är en fredag

• Brud 2008

Norrsken: Du får väl gå hem till ina och snylta.... Eller det kanske jag inte skulle skriva här så hon vet om det

Jag är förresten lite sugen på att beställa min vigselring nu. Det känns ju skönt att ha något avklarat, och det är faktiskt en ganska stor del av budgeten som blir klar i så fall... Jag ska få pengar från försäkringskassan och innestående lön nästa vecka, så sen kommer vi att ha nästan 25000 på bröllopskontot

• Brud 2008

Förresten, glömde att skriva att henrik tycker att det är för tidigt att köoa ringen... Han tycker att det inte är någon brådska och att vi inte har råd, men annars måste vi ju betala den sedan... Jaja, vad jag babblar

• Pumpkin

Brud 2008: Hehe, där sa du nått...

Vad har du tänkt dig för ring då? Det har jag säkert frågat förr, men minnet är kort

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6