• Cira

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Om du haft äggen i kylen så borde det inte vara några problem att baka med de äggen.

"Ägg ska kylförvaras efter köp och har då flera veckors längre hållbarhet än "bäst-före-datum"."
    www.kronagg.se/eggsite-se/produkter/default.asp

Annars kan du gå in på ica.se, söka på recept och klicka i att du är äggallergiker så kommer det upp recept utan ägg! :)

• Cira

InaHjärtarAdam: Inga problem! Låter smaskigt. :)

• Cira

Ska ni övernatta i Sundsvall Norrsken? Verkar gå bra annars, känns alltid som om man nästan är framme när man åkt förbi Sundsvall. :) Har åkt sträckan Luleå - Stockholm ett antal gånger.

• Cira

I Uppsala är man ju praktiskt taget där. :p Vi brukar starta kl. 4 på morgonen och köra allt i en sträcka. Då är man lite mör. :) Men hoppas att det går bra!

• Cira

Ok. Skönt att få stanna och sova ut då. :)

• Cira

Kul! Själv mailade jag till Stensnäs idag, håller tummarna för att de har en lokal man får hyra utan att köpa mat också! Det är så vackert där.

• Cira

Precis som jag trodde måste man köpa mat från Stensnäs för att få vara där. Trist. :/

• Cira

Skönt Rheannon! Vi har bara berättat för mina föräldrar ännu och de verkade knappt reagera. Mest bara "jaha".

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6