• Rheannon

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Norrsken: Ah, ja det kan ju vara bra att vänta tills ni flyttat så ni får se kyrka och lokal irl.

Är väl egentligen bara den 19 som är valbar i juli för oss. Familjemedlemmar fyller år de andra helgerna så då vill vi helst inte ha ett bröllop.

Jag vill iaf välja ett datum som det är fint väder på

Nu ska jag gå och hyscha lite på löpkatterna

• Rheannon

Stjärngudinnan: Haha, jag måste vara väldigt trött för jag tyckte det såg helt normalt ut med "katta"

Vilken seg dag detta är. Sitter och väntar på att sambon ska sluta jobbet och komma hem. Att ha två löpkatter till sällskap är inte det roligaste.

• Rheannon

Jo, vi har tänkt kastrera, vi håller på att leta efter ett bra och billigt ställe.
    Det får nog bli nästa lön tror jag. Denna månad är fylld med CSN och tandläkaren. (Ska dra ut mina visdomständer)

Apropå CSN, vet ni om de lätt beviljar ändring av återbetalningstiden? De vill nämligen att jag ska betala strax över 14000kr om året

• Rheannon

Norrsken: Tack för tipset, ska kolla upp distriksveterinär.

Oj, jag som tyckte 14 000kr per år var mkt.
    Min sambo betalar bara strax över 5000kr.
    Jag får nog ta och ringa till dom och prata med dom. Tack iaf.

• Rheannon

drömbrud: Vilken fin ring

• Rheannon

Förresten, Har någon av er bestämt tema?
    och vad har ni för tema?

• Rheannon

Mmmm choklad

Hade man gift sig till påsk hade man ju kunnat göra "inuti ett påskägg".. haha

• Rheannon

Choklad är ju urgott och alldeles underbart. Det kan mkt möjligt vara tidernas bästa uppfinning

Tyvärr är man laktosintolerant så om jag vill äta choklad måste jag inhandla sånadär enzymtabletter från apoteket.

• Rheannon

madlin: Wow, kommer bli urhäftigt med drinkar i temafärgerna.
    Och vilken smarrig mat det verkar bli.

• Rheannon

Jag ska nog ta och sätta mig och diskutera datum med sambon. Förhoppningsvis kommer vi fram till ett datum ikväll.
    Håll tummarna

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6