• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • madlin

~Norrsken~: jasså är de mycket väsen nu?

• Maggies

Godmorgon på er alla!

~Norrsken~: Hoppas resan gick bra och att ni har sovit gott trots att det kanske inte blev så länge.

• jeeksa080823

Godmorgon på er!

Här är en till blivande brud som ska gifta sig nästa sommar.
    Häromdagen bokade vi in både kyrkan och lokalen, så den 9 augusti 2008 blir vi man och hustru!

• Cira

Kul! Själv mailade jag till Stensnäs idag, håller tummarna för att de har en lokal man får hyra utan att köpa mat också! Det är så vackert där.

• Cira

Precis som jag trodde måste man köpa mat från Stensnäs för att få vara där. Trist. :/

• Rheannon

Hej tjejer!
    Usch, vilket trist väder det är idag. Blåser jättemycket.
    Igår var vi och kastrerade våra två flickor. Nu är dom jättesura över att behöva ha tratt på sig.

I helgen ska vi berätta för mina föräldrar att vi ska gifta oss. Hoppas de blir glada.
    Reaktionen vi fick från sambons föräldrar var ju inte den bästa men vi har pratat lite med dom om det och de har bett om ursäkt och verkar nu mer engagerade i bröllopsplanerna.

• Cira

Skönt Rheannon! Vi har bara berättat för mina föräldrar ännu och de verkade knappt reagera. Mest bara "jaha".

• MrsNyberg2B

Norrsken - Hoppas ni kommit fram ordentligt! Jag kör hårt med mailen, sambon ringer runt..

Vårbrud2008 - Nej, särskilt bra är den väl inte, egentligen.. Men det är som du skriver "en gammal goding" och bara därför är den rolig att lyssna på. Man minns sin ljuva ungdom...
    Vad roligt att de frågar om din utbildning - hoppas du får ett jobb som du hellre vill ha! Det verkar ju iaf som om de har dig i tankarna.

Trist med föräldrar som inte reagerar så mkt.. Min mamma har ju varit med från början, och hela tiden tyckt det var roligt. Sambons föräldrar tycker det är skönt att veta vad de ska göra på nyår, men i övrigt har de inte brytt sig så mkt. Min pappa är väl också mer av stilen att det är bra att veta vad han ska göra, så han bokar in sig själv och mina två småsyskon...

• Pumpkin

Godmorgon tjejer! Efter många om och men och skrämseltaktik från Isadora så kom vi fram till Uppsala vid 2-tiden inatt. Sååå skönt det var att få lägga sig i en säng och sova då! Nu är vi i alla fall i bilen igen, katterna är inte nöjda, men ganska lugna ändå. Skönt att vi inte har så långt att åka...

Välkommen jeeksa! Vart ska ni gifta er?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6