• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • vårbrud2008

Hej Anja och välkommen tillbaka!
    Vi gifter oss den 15 sep i år och det börjar dra ihop sig. Har det mesta fixat, inga stora saker kvar förutom blommorna och det tänkte jag fixa om en vecka då sambon börjar sin semester. Han vill nämligen också vara med och bestämma. Ska börja med festhäftet imorgon, men vi får väl se hur det slutar??????

Stjärngudinnan
    Ja, nu närmar det sig med stormsteg till den stora dagen och det ska bli sååååå roligt. Pratade med min frissa igår och hon skulle på ett bröllop igår till en bekant till oss och då började det kännas lite mer på allvar. Ska dock imorgon efter ett råd från henne byta sminkös, de jag hade bokat har inte bra rykte visade det sig?.:( Hoppas jag hittar någon annan!!
    Sambon hittade skor idag och det kändes bra, ett problem mindre.

Pumpkin:
    Vill du åka till Tyskland och handla kan ni ju stanna här hos oss på vägen och få fri bostad på väg ner???????
    Vi ska ner till Tyskland nu om någon vecka men bara handla till oss själva. Dryck till bröllopet ingår i vår nota på hotellet.

Snitte- det är ju jag
    Har också en tröja där det står BEBIS på magen, kul!!!!!

Bröllopsresa
    Vi vet fortfarande inte om eller när vi kommer iväg på en resa. Vi har bara önskat oss presentkort och pengar och hoppas på att vi kan åka en vecka någonstans i höst, men sambons hockey bestämmer också datumen. Jag kommer ju att vara arbetslös så vi måste ha in pengar på något sätt.

• stjärngudinnan

sajber.pillan: Idag har jag börjat det nya livet Gick upp klockan halv sex och promenerade 45min före frukost och jobbet! Var jätteskönt och jag känner mig piggare än vad jag brukar göra om jag går upp en timme senare..

• Pumpkin

vårbrud: Åh tack, vad snällt av dig! Men vi har kommit på en annan lösning nu som känns bra, så det ordnar sig ändå

stjärngudinnan: Jag kan hjälpa till och peppa! Jag ska inte ner något speciellt i vikt, men jag ska då absolut inte gå upp nånting. Min utmaning är att hålla vikten i ett år!
    Aftonbladets Viktklubb är förresten riktigt bra, har alltid lyckats med den!

Har suttit och kikat runt lite på nätet efter skor och har nu hittat skor både till mig och M2B vad det verkar Mina ska jag köpa på Din Sko och hans beställer vi från have2have.se.

• sajberpillan

stjärngudinnan: oj, vad duktig du var. Själv har jag varit på en prommis (med barnvagnen). Passade på mellan regnskurarna. Har på två veckor gått ner 1,4kg. Och då har jag syndat emellanåt. Det känns helt ok.
    Nu ska jag passa på att städa och diska lite medan sonen sover.

• stjärngudinnan

Norrsken: Vilka skor hade du tänkt köpa på DIN SKO? Tack för peppingen, lär behövas!

Sajber.pillan: Oj 1.4 kg på två veckor! Vad bra! Kanske också skulle pröva GI- dieten, men jag har så svårt att följa en diet. Det brukar sluta med att jag syndar för mycket Därför passar Viktklubben mig bättre. Där får man ju äta allt men i mindre mängder!

• vårbrud2008

semester semester semester

Det är så skönt!

Håller på att städa huset, möblera om och städa ordentligt, men nu är jag TRÖTTTTTTT.
    Måste dock börja tänka på middag.....?????

• sajberpillan

pumpkin: riktigt snygga!

Vårbrud: här blir det lasange. Gilasange me squash istället för plattor och med massor av mozarellaost! Mmmmmumsig!

• Pumpkin

sajber.pillan: Tack!
    Åh, kan man få receptet på den där lasagnen? Släng ut det här så kan jag kopiera det när jag kommer hem

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6