Hej tjejer! Nu sitter jag i bilen på väg hem till Norrland igen, så snart blir allt som vanligt igen Det har just slagit mig att det här är sista gången jag åker HEM till NORRLAND, i alla fall på ett bra tag. Nu blir det ju hem till Södertälje istället
madlin: Åh så mysigt med sommarhus där! Det är ju verkligen vackert och rogivande i Dalarna Är det du och M2B som köpt eller är det någon släktstuga? Norr, söder, öster eller väster om själva orten? *nyfiken*
Jenny_Åland: Ja, egentligen ska man ju ge igen med samma mynt, men samtidigt så är det ju bra att du kan stå över det! Jag skulle definitivt inte dra mig för att utesluta alla som är emot mitt och Lasses förhållande, varför ska jag bjuda till så pass mkt när inte de/den kan göra det?
Ina: Ja, nog har det varit mycket de senaste dagarna, det är nästan så att det blir lugnt och skönt att komma tillbaka till jobbet
stjärngudinnan: Svårt det där, förstår hur du tänker. Men samtidigt så ska man komma ihåg att din syster är din syster och hennes bröllop är hennes bröllop, det är inget som måste tävla med dig och ert bröllop, de är ju två olika händelser! Så inte tror jag att er förlovning och bröllopsplanering kommer att överskugga hennes dag. Jag skulle nog berätta, men inte göra världens grej av det förrän efter hennes bröllop kanske
Vi har suttit och diskuterat lån, lånelöfte och räntor här i bilen idag. Vi hoppas på att Länsförsäkringar ska höra av sig till oss imorgon och ge oss besked om vi kan få lånelöfte på det vi begärt. Då ska vi försöka förhandla fram en vettig ränta också och får vi bra ränta så har vi sagt att vi lägger över alla våra "affärer" där för att ha ett bra förhandlingsläge inför framtiden. Och så ska vi försöka få låna lite extra för att lösa billånet, det skulle vara så otroligt skönt, nu känns det som att vi mest betalar ränta och väldigt lite av själva lånet på den. Får vi lånelöftet imorgon så ska vi dessutom ringa och lägga första budet på lägenheten direkt! Så spännande!
Hmm, det där blev ju lite OT, men det är så spännande så jag måste lufta lite