2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Brud 2008: Jag har inte varit iväg under helgen men hade besök av mina föräldrar igår och eftersom de inte vet om våra planer än, så kunde jag intre gå in på BT. Gissa vad det första jag gjorde var när jag vaknade.. Kan det kallas beroende? Tråkigt att höra att du inte mår bra! Får du någon hjälp? *tänker på dig*
Norrsken: Vad tråkigt att din mamma inte riktigt förstår att det blir kärvt för er att åka med till Polen. Hoppas ni kan komma fram till en bra lösning! Idag ska vi också börja packa. Vi gick igenom större delen av vårt förråd i tisdags och blev precis som du förvånade över vad man samlat på sig för saker genom åren. Det kommer bli några sopsäckar med skräp!
Vårbrud: vad duktiga ni har varit. Det låter som nästan allt är klart nu eller vad har ni kvar? Måste kännas skönt!
madlin: Har ni renoverat hela lägenheten? Längtar tills jag får sätta igång och inreda vår nya lägenhet. Det är så kul. Borsett från allt städande efteråt!
Ina: Jättesöta skor! Ska du ha dem på ert bröllop i oktober? För ni skulle gifta er då va?