2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Tjohooo, jag fick 1.5 på Högskoleprovet!!!
Tjohooo, jag fick 1.5 på Högskoleprovet!!!
Brud 2008: Man får vara det
Tack! Intaget på andra urvalet har legat på 1.5-1.6 de senaste åren, så möjligheten finns iaf att jag kommer in
Nu ska jag sova - jobb 05.55 imorgon!
Morning girls!
Nu är jag på plats på jobbet igen, efter alltför få timmars sömn i natt - längtar till helgen! *gäsp*
stjärngudinnan: Jag längtar tillbaka till gästsängen hos mamma - det är den skönaste sängen som finns! Vi frågade i helgen om vi inte kunde byta, så att de tar vår 140cm säng istället och de skulle tänka på saken
Lucy_: Ajdå, krya på dig!
Dåligt drag härinne idag också tjejer?
madlin: Jag är också frusen av mig, och nog är det kallt på morgonen allt. Men det är sånt man får ta när man inte har råd att köpa stuga
Tjoho, vi har fått lånelöfte på 1 mille! Här ska budas
vårbrud: Jo, vi fick höra nu att om vi blev helkunder hos Länsförsäkringar så skulle vi få 0,2% rabatt på räntan. Inte så mycket, men alltid nånting Får se vad Nordea kontrar med också.
madlin: Tack! Skam den som ger sig
Godmorgon tjejer! Väldans vad dåligt drag det är i tråden numera, är det för att vår och sommar nalkas?
MrsNyberg: Kollade in dina provinbjudningar, jättefina allihop! Får lite prestationsångest
madlin: Hehe, själv är jag uppväxt med tältandet sen jag var liten och på den tiden fanns inte fästingar så långt upp i Sverige Men nog är de riktigt äckliga, det håller jag med om! Skriker så fort jag ser en