2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Jo, det var gott!
Nä, nu börjar det allt bli lite tråkigt att vara ensam hemma. Har köpt Brides idag, men orkar som inte läsa ikväll
Jo, det var gott!
Nä, nu börjar det allt bli lite tråkigt att vara ensam hemma. Har köpt Brides idag, men orkar som inte läsa ikväll
Om ni är nyfikna på hur homestylingen blev så kan ni se bilder här www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4
Dock var mäklaren usel på att ta bilder - han verkar väldigt fascinerad av våra golv
Någon vaken?
madlin: Sen 5?!?!
Tack! Ja, Malm är väl inte så ovanlig kan jag tänka mig
Synd bara att mäklaren tog så dåliga bilder...
madlin: Åh, så jobbigt!
Vad är du nervös för?
Jo, han gillar golv uppenbarligen. Golvfetishist kanske? Ska ta egna bilder idag har jag tänkt...
stjärngudinnan: Jag förstår precis hur du känner dig! Jag har såna dagar då och då jag också...
Kul att du gillade tapeten Vad tyckte du om resten av lägenheten då?
MrsNyberg: Ja, det blev mycket bättre faktiskt!
Ha så jättetrevligt på er slottsvistelse, kom hem riktigt utvilad!
Nu har jag knäppt egna kort på lägenheten, ska slänga upp dem på FL så kan ni se
Här finns bilder att se nu www.familjeliv.se/hem/pumpkin/galleri.php
madlin: Ah, då förstår jag att du är på helspänn!
Länken till FL här ovan borde funka för dig också
madlin: Ser lägenheten bra ut då?
sajber.pillan: Haha, jaaa, vi har faktiskt ett tak Vi har ju till och med högt i tak
Lampan är köpt på IKEA och jag älskar den också! Den är så mysig, och nästan gratis var den
Kul att du gillar lägenheten, det gör mig stolt och glad!
madlin: Kul, grattis!
Jag är inte så förtjust i lampan i sovrummet heller, däremot älskar jag lampan i köket. Dock stör det mig att det är svårt att få den rakt ovanför bordet. Hmm... Ska försöka göra nånting åt det till visningen
Var aldrig orolig att det skulle bli för rosa, och jag är riktigt nöjd med hur det blev!