• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

Brud 2008: Haha, ja antagligen. Men det blir roligare

• Brud 2008

Jovisst, ni kommer att ha en riktig höjdarhelg ju!

• Pumpkin

Ja det ska bli jätteskoj faktiskt! Och det känns så skönt att inte behöva ha ångest för att man ska hinna umgås si och så mkt med den och den, för nu flyttar vi ner snart och kan umgås hur mkt som helst!

• Pumpkin

Men det var då dött här idag

• madlin

Jag är här o smyger en stund, är inte bröllopstaggad alls.. men inte så roligt o surfa, planera osv när man helt plötsligt blir osäker när vi ska gifta oss (och hur).

Men jag kikar förbi här då och då, kolla läget.

• Pumpkin

madlin: Nej, då är det faktiskt inge roligt - har själv varit i den sitsen så...

Här har vi precis bokat en natt på hotell i Stockholm i helgen, det ska bli underbart mysigt!

• sajberpillan

hej
    Känns som att det är lite "fel" årstid att planera så mycket. Nu vill man vara ute och påta på kvällarna och det finns så mycket att göra. Vi har ju ännu inte bestämt nåt datum så känns att jag har planerat det jag kan just nu.

Men kikar såklart in här emellanåt så ni inte ska glömma bort mig helt!

så skoj att läsa och får en massa tips!

Jag har långhelg just nu, ledig idag och imorrn, skööööönt. Väntar bara på värmen och solen nu!

• Pumpkin

sajber.pillan: Det kan jag förstå. Själv har man ju ingen trädgård att påta i

• MrsNyberg2B

God eftermiddag!

Skönt att vara tillbaka framför datorn - jobbat hela helgen och varit fullkomligt slut! Fattar inte varför.. Igår när jag kom hem somnade jag och sov i någon timme eller så, sen somnade jag igen - efter Wallander - och sov tills klockan var halv elva. Tur att det inte verkar bli så mycket jobb den här veckan. Kanske blivit lite för mkt..

Pratade med en av mina tärnor häromkvällen, hon berättade att hon och toastmadame pratat under påsken då de träffades. Tosatmadame var tydligen halvvägs igenom festprogrammet.. Hon gillar att vara ute i god tid!! Inspirerad av hennes entusiasm så tänker jag nog att jag ska försöka få till ytterligare några provinbjudningar och sen hoppas jag VERKLIGEN att vi kan välja någon av dem... Annars vet jag inte vad jag ska göra!

Min älskling har bokat en helg till oss för en romantisk weekend, i maj. Jag har bara fått veta vilket datum och inte vart. Idag ringde en tjej ifrån stället och råkade alltså avslöja att det är Yxtaholms slott (tror jag) för det hade blivit något fel med bokningen. Jag sa att jag inte visste något, så hon skämdes lite - men jag ska försöka att inte vara så nyfiken att jag kollar upp det iaf.. Stackarn var så besviken!

• Pumpkin

MrsNyberg: Du är inte den enda som varit trött i helgen - min sambo har varit helt slut och somnat kl. 22 på kvällarna

Mysigt med en slottsweekend! Själv ser jag fram emot vår natt på fint hotell i helgen

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6