2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Jaha, då har våra saker flyttat då! Känns jättekonstigt, har riktig separationsångest när det gäller lägenheten. Men det blir bra, om några dagar är vi på plats i nya lyan. Tills dess blir det till att bo här hos svärföräldrarna, vilket både jag och katterna tycker är lite läskigt
Märklig händelse vid middagen igår förresten - när vi reser oss för att gå så ser jag mitt ex sittandes ett par bord bort tillsammans med sin flickvän Fick panik och skyndade därifrån, men skickade ett sms och önskade smaklig måltid. Han svarade och då fick jag reda på att han tydligen kommit ganska tidigt in i vår middag, medans jag var på toaletten, så han trodde jag hade spelat divig och struntat i honom hela middagen, men sanningen var ju att jag inte ens hade sett honom
Märklig historia det där med honom... Vi var tillsammans innan jag flyttade hit, och i samma veva som jag flyttade hit så flyttade han från Umeå till Stockholm. För ett år sen skaffade han flickvän här i Skellefteå och ända tills nu - min sista vecka här i stan - har jag lyckats undvika honom