Juli brudar i stockholm
Jag såg att det bara var juni brudar. Finns det inga juli bfudar som vill träffas och fika och utbyta ideer?
Hör av er.
Jag såg att det bara var juni brudar. Finns det inga juli bfudar som vill träffas och fika och utbyta ideer?
Hör av er.
Jätte gärna, men jag kommer inte till Sverige förräns i början på juni. Men en sista fika innan det gäller kanske????
Det finns stora möjligheter att jag kommer ner några veckor till Sthlm. Kan höra av mig till er då..
Det vore kul med fika!
Jag gifter mig i Juli och bor i stockholm. Fika är alltid gott
Det skulle i alla fall vara kul att hålla kontakten (kanske via mail) med någon/några som är lika insnöade på det där med bröllop som jag är....
Hej Icca,
när och var gifter ni er? Vore absolut kul att utbyta lite erfarenheter mm
/Julibrud
Jag ska gifta mig i Juli den 5:e i Stockholm och jag är jätte intresserad över att träffas och prata med andra och höra hur långt man har kommit. Det finns ju massor att surra om. Jag bor i Sthlm och kan lätt träffas. En lördag på ett fik inne i city eller kanske på söder någonstans. JAg föreslår den 22:a mars men var vi kan träffas kan väl någon bestämma. Du Julibrud verkar också vilja träffas du har kanske något bra förslag på ställe.
/ Carro Julibrud
Jag träffs ixå gärna! Fast jag kan inte nån helg fram till 29/3 :(
Jag gifter mig (gissa!) 5/7 i Stockholm, precis som Carro Julibrud.
Hej på er juli brudar. Det var jag som startade denna tråden, och nu när jag ser att det finns fler än jag blir jag väldigt glad. En fika låter väldigt bra men jag jobbar den 22 mars. Vårdarbete behövs även på helger.... Suck!
Hoppas att det går att hitta ett annat datum. / Fru K
Hej !
VAd skojigt att det var fler som ville vara med. JAg skrev bara ett datum som förslag och det går så klart att ändra. JAg kan tänka mig den 29 mars. Den 15:e kan inte jag pga att jag åker hem till mina föräldrar.
Hej "Julisar"
Gifter mig 26/7 i Stockholm. Fikar gärna, fast helst på vardagarna, den 29/3 går dock också bra!
Den 29 mars låter jätte bra. Är det någon som vet ett bra ställe att tfäffas på?
Ser fram emot detta och att utbyta lite ideer. / Fru K