• Anonym

Juli brudar i stockholm

Jag såg att det bara var juni brudar. Finns det inga juli bfudar som vill träffas och fika och utbyta ideer?
    Hör av er.

• Svar på tråden Juli brudar i stockholm
  • lindsey

Gifter mig oxå den 26/7 vore kul med en fika.

• VeroniQue

Här är en till julibrud. Vi gifter oss den 5:e juli.

Jag följer jättegärna med och fikar.

Den 29:e tyckte jag lät bra.

Förslag på träffpunkt?

Hälsningar
    Veronica

• Carro Julibrud

VAd skojigt att det verkar som flera vill träffas. JAg tycker att vi bestämmer att vi träffas den 29:e mars. Men jag är som sagt inte så bra på ställen att fika på som kanske har plats för flera. JAg skulle kunna föreslå vetekatten inne i city eller finns det fler förslag.

• Fru K

Vad roligt Jag tycker oxå att vi bestämmer den 29:e mars. Vetekatten tycker jag låter jätte bra. Man skulle kunna träffas utanför PUB huset innan och samla alla.

• Carro Julibrud

Jag tycker att det låter bra med att träffas utanför PUB-huset eller så träffas vi inne i ett av PUB-husen ifall det blåser. Mitt förslag är nog att de som vill komma till bt-träffen träffas vid utgången från parfymavdelningen som är mot Kungsgatan. Kl 11.30

• icca

Kul kul! Jag kan också då. Tid??

• Charlie

Jag är med! Ska vi ha någon "igenkännandesignal"?

• Carro Julibrud

Det verkar ju som det är ett bra datum att träffas (29 mars). JAg kommer inte alls på något kännetecken som kan vara bra.

• Åsagåsa 5/7

He he, kan vi inte ha en röd nejlika!? Sånt har de alltid på gamla filmer... :)

• Fru K

Något kan ju vara bra för att vi skall känna igen varandra. Några fler bra förslag? Själv gillade jag den röda nejlikan.

Svar på tråden Juli brudar i stockholm