Juli brudar i stockholm
Jag såg att det bara var juni brudar. Finns det inga juli bfudar som vill träffas och fika och utbyta ideer?
Hör av er.
Jag såg att det bara var juni brudar. Finns det inga juli bfudar som vill träffas och fika och utbyta ideer?
Hör av er.
Gifter mig oxå den 26/7 vore kul med en fika.
Här är en till julibrud. Vi gifter oss den 5:e juli.
Jag följer jättegärna med och fikar.
Den 29:e tyckte jag lät bra.
Förslag på träffpunkt?
Hälsningar
Veronica
VAd skojigt att det verkar som flera vill träffas. JAg tycker att vi bestämmer att vi träffas den 29:e mars. Men jag är som sagt inte så bra på ställen att fika på som kanske har plats för flera. JAg skulle kunna föreslå vetekatten inne i city eller finns det fler förslag.
Vad roligt Jag tycker oxå att vi bestämmer den 29:e mars. Vetekatten tycker jag låter jätte bra. Man skulle kunna träffas utanför PUB huset innan och samla alla.
Jag tycker att det låter bra med att träffas utanför PUB-huset eller så träffas vi inne i ett av PUB-husen ifall det blåser. Mitt förslag är nog att de som vill komma till bt-träffen träffas vid utgången från parfymavdelningen som är mot Kungsgatan. Kl 11.30
Kul kul! Jag kan också då. Tid??
Jag är med! Ska vi ha någon "igenkännandesignal"?
Det verkar ju som det är ett bra datum att träffas (29 mars). JAg kommer inte alls på något kännetecken som kan vara bra.
He he, kan vi inte ha en röd nejlika!? Sånt har de alltid på gamla filmer... :)
Något kan ju vara bra för att vi skall känna igen varandra. Några fler bra förslag? Själv gillade jag den röda nejlikan.