Inlägg från: Carro Julibrud |Visa alla inlägg
  • Carro Julibrud

Juli brudar i stockholm

Jag ska gifta mig i Juli den 5:e i Stockholm och jag är jätte intresserad över att träffas och prata med andra och höra hur långt man har kommit. Det finns ju massor att surra om. Jag bor i Sthlm och kan lätt träffas. En lördag på ett fik inne i city eller kanske på söder någonstans. JAg föreslår den 22:a mars men var vi kan träffas kan väl någon bestämma. Du Julibrud verkar också vilja träffas du har kanske något bra förslag på ställe.
    / Carro Julibrud

• Carro Julibrud

Hej !
    VAd skojigt att det var fler som ville vara med. JAg skrev bara ett datum som förslag och det går så klart att ändra. JAg kan tänka mig den 29 mars. Den 15:e kan inte jag pga att jag åker hem till mina föräldrar.

• Carro Julibrud

VAd skojigt att det verkar som flera vill träffas. JAg tycker att vi bestämmer att vi träffas den 29:e mars. Men jag är som sagt inte så bra på ställen att fika på som kanske har plats för flera. JAg skulle kunna föreslå vetekatten inne i city eller finns det fler förslag.

• Carro Julibrud

Jag tycker att det låter bra med att träffas utanför PUB-huset eller så träffas vi inne i ett av PUB-husen ifall det blåser. Mitt förslag är nog att de som vill komma till bt-träffen träffas vid utgången från parfymavdelningen som är mot Kungsgatan. Kl 11.30

• Carro Julibrud

Det verkar ju som det är ett bra datum att träffas (29 mars). JAg kommer inte alls på något kännetecken som kan vara bra.

• Carro Julibrud

Det låter som en bra idé med nejlikan. Det är ju enkelt att gå och köpa den på hötorget.
    Ska vi säga att vi träffas 11.30 den 29 mars och "spika" det datumet?
    JAg tycker att det ska bli skojigt att träffa några som håller på med samma sak som en själv.

• Carro Julibrud

HEj!
    Vad synd att inte Åsagåsa kunde komma. JAg komemr iallafall. Hur många fler är det som har tänkt att komma. Jag såg att Charlie kommer. Kul. Det kanske vore bra att vet hur många som kommer så att vi inte missar någon den dagen och tiden

• Carro Julibrud

Ja vi har bestämmt ett datum och det blir den 29 mars och vi träffas vid Pub kl 11.30. Vi träffas vid utgången mot Kungsgatan vid parfym avdelningen. VeroniQue får jätte gärna komma med. ÄR det fler som läser detta är ni också MYCKET välkomna med. Vi har en igenkännande grej och det är att man har en röd nejlika med sig.

/ Carro

• Carro Julibrud

Vad trevligt det ska bli att träffas på lördag.

• Carro Julibrud

Jag har inte någonkoll riktigt på hur många som kommer.

Charlie- jag har inte sett att du inte ska komma.

/ Carro Julibrud

• Carro Julibrud

JAg kommer också.

Svar på tråden Juli brudar i stockholm