• Fru Cinderella

Om 8 timmar gifter jag mig!!

Oj, nu är det den dagen, den 28 april 2007, att den är här är ju helt sjukt.

Solen strålar ute, blivande ligger fortfarande och sussar och katterna går omkring som vanligt med sina små bjällror.

Wow, jag gifter mig i dag!

• Svar på tråden Om 8 timmar gifter jag mig!!
  • Noomi

Grattis tjejen, vad fina ni var! :)

• Fru Cinderella

Tack tjejer.. väntar själv på att få fler bilder.. och ska sätta i gång med hemsidan också..

• B1LLy

_Cinderella_

Så fina ni var! min favorit e kortet då du sträcker ut tungan! hahahah! för de e ngt jag lär göra... =)
    Grattis!!

• Fru Cinderella

B1LLy
    Ja man måste ju få ha lite kul ;)

• Mrs. 170307

Fru Cinderella: Nu när baksmällan är borta (i alla fall antar jag det ), hur känns det? Är det inte lite som att gå på moln (eller var det bara jag som uppfattade det så )?

• Mirja78

Fru Cinerella
    Så härligt det såg ut!!! Ni ser ut som ni gick på små moln och bara hade ögon för varandra....precis som det ska vara

STORT GRATTIS!!!!

• Engäst

Snacka om äktenskapstycke! Det kommer att bli ett väldigt bra äktenskap...sanna mina ord!

• ElenaMaria

Grattis! Härliga lyckliga bilder

• Alexia

GRATTIS ÄN EN GÅNG!
    Ni var jättefina! Ser fram emot att se fler bilder! Mina kommer om några dagar... =)

• Fru Cinderella

Tack alla.. jo då.. det känns ju inte jättestor skillnad.. men något känns ändå i magen fortfarande.. att allt inte riktigt är som det har vart förut!

• TigerLinn

_Cinderella_

grattis å jätte fina bilder

• Melleni (4/8-07)

Grattis, va härligt. Va fina ni va.

• Randis

Grattis Cinderella!!! Jättefina bilder som det strålar lycka av

• Daphne

Fru Cinderella

Grattis :)..Ni var ju hur snygga som helst och vädret verkar ha varit jätte fint ju. Jag gillade också bilden då du räcker ut tungan :)

Hoppas ni får en trevlig bröllopsresa för visst skulle ni få den i present?

Lycka till! :D

• Fru Cinderella

Väldigt extremt ofärdig.. men tänkte att ni kanske ville se de bilderna vi hunnit få upp?!

www.brudparet.net

Daphne
    Japp det får vi.. vi åker sent i juli på lyxkryssning till Visby och Tallin

• sexydoktor

grattid tjejen. ni var jätte fina.

o längtar verkligen tills min dag kommer.

o till sist allt gott i framtiden till er båda

• Mrs. 170307

Fru Cinderella: Vilka fina bilder!! Det syns tydligt att ni (och resten) hade hur kul som helst! Grattis igen!!

• demilo

Vilka härliga bilder. Ni var jättefina!!:)

Svar på tråden Om 8 timmar gifter jag mig!!