"jag älskar dig" bok..behöver inspiration
Om jag glömt bifoga fil till er som fått mail får ni vinka till, det blev många innan kvällen var till ända :)
Om jag glömt bifoga fil till er som fått mail får ni vinka till, det blev många innan kvällen var till ända :)
Kommer, alla får ett nytt mail...
bupan_almen@hotmail.com, tjej77@yahoo.se, jes1977@hotmail.com, lena.gustavsson@gmail.com, millan610@gmail.com, lilla.lilja@hotmail.com, hejjan_love@hotmail.com, ida.aldinlundgren@telia.com, jessie@andersson.net, jes1977@hotmail.com, gunnel@gotland.com, annica78@gmail.com, bupan_almen@hotmail.com, jenny_nenne@hotmail.com, chipeling@hotmail.com
PUH, ni har mail...
God natt nu tjejer, inget nattzvammel för mig som ska jobba imorgon. *gäspar*
Chrissa! Vad bra att du kunde skicka vidare och hjälpa mig. Tack och tack...
Fyra mail gick iväg nyss till Stefans brud, Mauline, Blivande fru Eriksson och Annika Lind.
Alla i tråden "jag älskar dig" bok..behöver inspiration
Det skulle vara kul att få se era färdiga böcker. Eller få en vink om hur det går i pysslandet :)
FrkF, har fått mail!
Frkf! Jag hoppas att filen kom till dig häromdagen, jag har nätverksproblem så för tillfället har mail, surfande mm strulat för mig.
MammaK, mail check klart :)
18aug07, Marcus brud, natalie99. Mailkorgen fylld med tips...
Mail kommer till Victors brud när jag jobbat klart. Om ingen ananan hinner före...
Åh, tack mamamK det är skönt att få lite hjälp med mailen för på jobbet har jag bara kortversionen och inte filen som oxå brukar bifogas. Skulle du ha tid att maila Ting på fredrik.sussi@tele2.se med?
MammaK! Tack snälla för all mailhjälp, på skoj räknade jag på jobbet och jag tror att mellan 30-40 snart fått tips.
Glöm inte att Fru Villa Solglimt hade väldigt bra tips i tråden oxå och att även jag lånat tips och idéer från andra pysselfantaster.
Så, summa summarum alla ni som gör en kärleksbok borde kunna ta åt er. Nog är väl omtanke och värme och glädje värt att dela med sig av och med böckerna så gör man ju just det, även om det främst riktas till en person. Utan sådana eldsjälar som ni skulle kanske BT läggas ned :9
Jempa 07! Om du på google söker på kärlek fyll i bok så hittade jag en internetsida www.bluebox.se som sålde "halvfärdig fyll-i-bok" för 150:- kika får du se om det var det du sökte... :)
Jempa07, du får gärna maila mig om du vill fråga något. asa813@hotmail.com är adressen
Li75a mail ramlar in till dig snart...
Och ni andra, hur går det med böckerna?
MaryamZ.
En kärleksbok är en bok där man ex. skriver om varför man älskar sin partner, vad man finner tilldragande hos honom/henne, positiva minnen, bilder man sätter värde på, vackra dikter mm. En stor komlpimang till den man älskar och fantasin är det enda som sätter gränser...
Lottentotten Therése och Novalii om ingen hinner maila er under dagen så gör jag det gärna när jag slutat jobba. :)
SnartMittHjärtasFru
lottentotten
Therése
novalii
Fyller på i mailen... :)
Hej Chrissa! Vilket jobb jag ser att du haft i denna tråd med att skicka tips på innehållet i en kärleksbok. Här komer en skopa med välment credit...