• lotta49

    Det blev en tjej!! :O)

    Hej alla!

    Den 26 april föddes lilla Olivia, 3648 gram och 49 cm lång! Allt gick bara bra och det blev inga komplikationer. Nu är vi äntligen hemma och jag har precis satt mig ned med en kopp kaffe.

    Nu är det dax att ta tag i bröllopsplanerna igen och jag kan äntligen få prova min klänning!

    Ha det gott alla!

    Med Vänliga Hälsningar, Lotta49

  • Svar på tråden Det blev en tjej!! :O)
  • lotta49

    Den 25 augusti smäller det

  • lotta49

    Hej o tack så mycket ! Ja, storasystrarna är verkligen eld och lågor!

    Det känns så himla härligt att få komma hem igen och att hon är frisk och mår bra.

    Klänningen väntar så fint i garderoben, köpte den när jag var gravid, kunde inte motstå helt enkelt *ler*

    Tog en storlek större än vad jag brukar ha för säkerhets skull. har inte gått upp så våldsamt mycket så förhoppningsvis passar den

    Det blir till att ligga i hårdträning till augusti

  • lotta49

    Hej! 90 % är klart när det gäller bröllopet, nu är det bara finliret kvar, festhäften, musiken och lite sånt.

    Det går kanon med Olivia, hon äter som en häst och sover & sover. Dock har min ryggvärk inte gått över efter förlossningen men jag hoppas kunna fixa den med lite träning så småningom!

  • lotta49

    Tack så mycket alla!! Jag ger henne massor med pussar från er!!

  • lotta49

    Hej! Ja, har precis kommit hem efter att ha legat inne på sjukhus med lilltösen. Efter att vi kommit hem från BB rasade hon i vikt och det blev lite akut.

    Men efter några dagar med intensiv matning( på flaska då jag inte kan amma) är hon åter igen vid god vigör och förhoppningsvis kommer allting att flyta på nu.

    Är helt slut, blev inte många timmars sömn där inne. Tycker det är tungt att höra andra barn skrika av smärta, en liten pojk hade brutit båda benen och var jätteledsen.

    Sånt gör verkligen ont ända in i själen att höra. Då just i såna stunder är man glad att man har friska och glada barn som bara behöver äta upp sig lite för att komma igång.

    Men trots några tuffa dagar är vi i gång igen och redo att hoppa på bröllops karusellen igen.

Svar på tråden Det blev en tjej!! :O)