• emmtil

Ha någon blivit lurad?

Jag undrar om någon blivit lurad till sin möhippa/svensexa? Jag menar en sådan där Varning... blivit hemskickad sen o sen fått den riktiga möhippan/svensexan :)

Min sambo håller i svensexan för sin bror.. va lite sugen på de. därför tänkt höra hur ni reagerat eller era män eller bekanta o va de va.

• Svar på tråden Ha någon blivit lurad?
  • millakilla

Skulle nog inte själv uppskatta det... med tanke på att man har så mycket att stå i hela tiden. Jag tyckte det var ganska skönt när min möhippa var över. Slapp gå o fundera på "ska det bli denna eller nästa?" osv...

• emmtil

intresserad av att göra alla detaljer o hon älskar att hålla i allt o fixa allt så de gör hon. men hon får ävenen nysig möhippa me lite skoj o bus o sen skön avkoppling o god middag o så..

men tänkt mest på lite tips. intressant att höra! Någon?

• Fröken Malm

Inte jag, men min sambo!

Det ringde på dörren kl 6 en lördagmorgon för ett par veckor sedan. Utanför dören står en påse med en CD som han skulle lyssna på och lära sig sången utantill sen fick han ta på sig hawaiiskjorta, skinnväst och trätofflor. Kl 8 skulle han stå utanför porten, där mötte hans kompisar upp och tryckte en folköl och Hänt Extra i näven på honom. Han sa: Det är väl inte pinsamt att gå ut i denna klädseln, det är ju inte en käft ute....

När de gått 5 minuter märker han att det är uttagning till Idol och de placerar honom i kö. Sen sticker hans kompisar, lämnar honom i kön en timma, sen kommer de tillbaka och säger att han får gå hem och sova och att han ska hålla ögonen öppna. Tror att den "riktiga" svensexan kommer i helgen......

• emmtil

Ha ha.. de va ju roligt!! Men va lurad man sku känna sej! Tror att allt e lugnt sen märka de e idol o till på de få gå hem sen... va väntar här näst? Skoj!
    Just sånt här ja va ute efter :)

• Fröken Malm

Sen har jag hört andra historier, dock av den lite mer taskiga typen....

Tjejen sitter på jobbet. Hon får ett brev till jobbet med en nyckel i där det står att hon på lunchrasten ska gå till centralstationen och låsa upp ett förvaringsskåp. I skåpet hittar hon en drink som hon ska dricka upp och ytterligare en nyckel till ett till skåp. Där är det samma sak, hon sveper drinken. Detta får hon göra fyra ggr, så hon har två drinkar i varje ben. I sista skåpet ligger en lapp där det står: "Nu får du gå tillbaka till jobbet, håll ögonen öppna!".

Hahha, taskigt att gå tillbaka packad till jobbet!!!

• emmtil

Ja den va lite taskigare! Men rolig :)
    Lite småirriterad sku man va när man sen hade svepit fyra drinkar på dagen utan någon nytta..
    Du har inte fler?

• Fröken Malm

På min kompis möhippa fick min kompis cykla runt stan med en svinful cykel med bockstyre där vi bundit fast en massa tomburkar i pakethållaren. Hon fick instruktioner om att cykla till bla Pressbyrån och ta en fika (Förbetald).

Detta fick hon göra i ca 25 minuter medan vi smög oss in i hennes lägenhet och fixade frukost.

Man kan ju lura ut nån och cykla på detta viset "i onödan" och sen på sista stället, tex 7-Eleven lägga ett brev bakom disken när hon fikat färdigt att det hela är över och att hon får cykla hem!

Svar på tråden Ha någon blivit lurad?