• Fröken Malm

Ha någon blivit lurad?

Inte jag, men min sambo!

Det ringde på dörren kl 6 en lördagmorgon för ett par veckor sedan. Utanför dören står en påse med en CD som han skulle lyssna på och lära sig sången utantill sen fick han ta på sig hawaiiskjorta, skinnväst och trätofflor. Kl 8 skulle han stå utanför porten, där mötte hans kompisar upp och tryckte en folköl och Hänt Extra i näven på honom. Han sa: Det är väl inte pinsamt att gå ut i denna klädseln, det är ju inte en käft ute....

När de gått 5 minuter märker han att det är uttagning till Idol och de placerar honom i kö. Sen sticker hans kompisar, lämnar honom i kön en timma, sen kommer de tillbaka och säger att han får gå hem och sova och att han ska hålla ögonen öppna. Tror att den "riktiga" svensexan kommer i helgen......

• Fröken Malm

Sen har jag hört andra historier, dock av den lite mer taskiga typen....

Tjejen sitter på jobbet. Hon får ett brev till jobbet med en nyckel i där det står att hon på lunchrasten ska gå till centralstationen och låsa upp ett förvaringsskåp. I skåpet hittar hon en drink som hon ska dricka upp och ytterligare en nyckel till ett till skåp. Där är det samma sak, hon sveper drinken. Detta får hon göra fyra ggr, så hon har två drinkar i varje ben. I sista skåpet ligger en lapp där det står: "Nu får du gå tillbaka till jobbet, håll ögonen öppna!".

Hahha, taskigt att gå tillbaka packad till jobbet!!!

• Fröken Malm

På min kompis möhippa fick min kompis cykla runt stan med en svinful cykel med bockstyre där vi bundit fast en massa tomburkar i pakethållaren. Hon fick instruktioner om att cykla till bla Pressbyrån och ta en fika (Förbetald).

Detta fick hon göra i ca 25 minuter medan vi smög oss in i hennes lägenhet och fixade frukost.

Man kan ju lura ut nån och cykla på detta viset "i onödan" och sen på sista stället, tex 7-Eleven lägga ett brev bakom disken när hon fikat färdigt att det hela är över och att hon får cykla hem!

Svar på tråden Ha någon blivit lurad?