• aec

Helt OT: 50-års present??

Ohh ni allsmäktiga brudar här som brukar ha så bra idéer till allt: ska på 50-års fest (dubbel, dvs ett par som båda fyller 50). Vad ska jag köpa?? Inte för dyrt men det måste vara något BRA! HELP :)

• Svar på tråden Helt OT: 50-års present??
  • Skogstigern

En vinrad från dinavingårdar?

• pärlor

Vinprovning el spa behandling?

• aec

Inget med vin funkar, tyvärr....

• Nemo nisi mors

Om inte vinprovning går, testa chokladprovning.

Eller ett presentkort på ett B&B (har ett sådant själv och vet att det är uppskattat bland de som fått en övernattning i gåva)

Ett tredje alternativ är att få tillverkat en stämpel med deras initialer som de sedan kan använda då de skickar brev eller dyl. Det blir lite som de har sitt egna brevpapper.

• loolloo

beror på hur du känner dom? Hur väl du känner dom jag var på 50års fest förrförra helgen, h*n fick en veldigt personlig sak! Fick tack kort idag *tack för den nya kompisen* Dom uppskatta den båda 2 *kul*

vi sa när vi lämnade paketet att det ABSOLUT inte får öppnas på festen , bara mellan dom

• loolloo

sen vet jag h*n fick presentkort till resa olika +behandlingar som passar båda, massor av blommar

• viktualia

presentkort på Ticnet - så att de kan gå på teater el dylikt tillsammans

korg med delikatesser - god olivolja, god parmesanost osv

har de trädgård? - nån fin buske/mindre träd kanske

• Firestarter

Jag köpte ett äppleträd till min pappa. Han blev superglad. Dock kanske för de precis flyttat in i nytt hus och trädgården var tom. Men om det finns trädgård är ju det är bra ide.

Rama in en bra bild i en fin ram... eller gör en liten korg med småsaker du vet de tycker om.

Svar på tråden Helt OT: 50-års present??