• tinlan

"Farligt med BT"

Finns det nån mer än jag som känner att det är lätt att "fastna" här.

Har precis överkokt potatisen,för att jag var så inne i inläggen.

Har ni någon historia? om hur ni missade ett möte,glömde av kompisen eller andra små fadäser för att ni inte kunde slita er från BT.

• Svar på tråden "Farligt med BT"
  • Lady o Lufsen

Själv måste jag gå och lägga om mina variga sittsår- glömde sittringen....kommer strax!

• A:s wife

jag är fast. och det är jobbet som blir lidande av det =/

• september22

Min blivande ger mig snart datorförbud! :)

• J+E

skönt att hör att man inte e ensam om att älska BT..lite orolig börjar man bli då man känner ett måste att kolla lite innan man åker till högskolan..Hänga här kommer man nog alltid att göra...*ler*

• maria070630

min blivande skrattar åt mig - och åt oss som hänger här och diskuterar för oss livsviktiga saker varje ledig sekund :)

• mooogn

Åh, Electric Lady minns jag med!

Började hänga på BT sommaren 2003, strax efter att den första i kompisgänget gift sig *S* Nu är dt iaf bröllop på G, som tur är!

• Novemberbrud07

Beroendeframkallande!!!!

Får träsmak av att sitta så länge på den mjuka stolen... :)

Nä men har glömt pastan på spisen några gånger! :D

• Hobby

Har hängt här i timmtal tidigare och inte kunnat slita mig... Nu är det så nära dagen D så jag har inte riktigt tid. Tiden bara rusar iväg. Puh....

• Rejca

Jag har alltid gått och lagt mig supertidigt och varit i det närmaste hysterisk om jag inte somnat klockan 22. Och nu är klockan.... 23.46!!! Men ett tag till kan jag nog sitta...
    OCh jag har märkt att jag likt Stina "på min gata i stan" på Saltkråkan, irriterande ofta börjar mina meningar med:"På BT..." eller "Jag läste på BT..."

• Brud 4 augusti

Här är en till som också är fast, började "hänga" här i juli förra året och ska gifta mig i augusti ;) Jag läser på distans och är i princip alltid hemma, bara tentor, redovisning som jag åker till skolan för och dom är lätträknade, tyvärr blir juh då pluggandet lidande då det är mycket roligare att sitta här och utbyta ideér och tips! Får ha lite avvänjning till sommaren innan man blir gift! ;)

• Yllo

Oj så väl jag känner igen mig Allt oftare börjar jag meningar med "Jag läste på BT..." eller "XX på BT sa...." eller "mina vänner på BT...." Det första jag gör på morgonen är att logga in här så arbetet blir nog lite lidande Tyvärr så blir det mer sällan att jag loggar in hemma på kvällarna då datorn är i källaren och oftast upptagen av min lika Blocket-beroende make!

• PennyJenny

Som Yllo säger, meningar börjar ofta med "I en tråd på BT".*s* Jag har flera gånger tänkt att idag ska jag gå hem tidigt eller åtminstonde i tid och så en liten stund innan "ska jag bara" logga in en snabbit och oj så länge jag blev kvar på jobbet. Och sambon undrar om jag jobbat över....*s* Typ svara jag då.

• föralltidhans

ojojoj, jag är väl typ jättefast kan man säga. Jag började hänga här förra våren för att jag var så sugen på att förlova mig och nu i aug. ska det bli av *superlycklig*
    Jag har skrivit examensarbete hemma hela våren och det käns nästan som jag suttit här mer än med arbetet. Ska dock ta mig till skolan nu så jag kan få klart det sista.

• matildas

hejsan, här är en till som är helt beroende!
    är bara tvungen att logga in "en stund" varje dag, har jag inte gjort det känns det som om jag gått miste om världens grej
    fast jag har inte hängt här så länge, några månader bara!

• matildas

jag ska också tillägga, att man verkligen får världens bästa tips här!
    och så känns det så om alla förstår en, antagligen för att vi alla är brudar med bara bröllopsbestyr i huvudet :)

Svar på tråden "Farligt med BT"