Inlägg från: Humma 11/8 |Visa alla inlägg
  • Humma 11/8

sluta hacka på varandra nr 2

Om länken, lämnad i ovannämnda tråd, var menade till mig måste jag säga, tyvärr - jag tar inte åt mig! Jag behandlar alltid mina medmänniskor med respekt...

• Humma 11/8

Andie
    Precis som Fru Cinderella säger så är inte världen perfekt och även om jag förstår din reaktion mot det hårda sättet en del kan ha så finns det säkert lika många som irriterar sig på allt gullande som förekommer i motsatstrådarna.

Men om du bara kan göra att en av BT-besökarna tänker två gånger innan de postar ett bitchigt inlägg så har du lyckats. Frågan är bara om det är värt kampen?

• Humma 11/8

Andie
    Jo, precis vad jag menade...

• Humma 11/8

Linum
    Då tillhör jag en av de som du inte tror existerar. Jag sågar inte andra månniskor, vare sig här eller i verkligheten.
    Däremot reagerar jag starkt och håller inte tyst, utan ifrågasätter, i min vardag när jag stöter på brist på respekt, mobbning eller orättvisor. Men jag gör det med en enkel, öppen fråga, för att få igång en debatt som väcker tankar...

• Humma 11/8

Linum
    Uppfattade du det som att jag inte hade läst ditt inlägg ordentligt, eller att hetsade upp mig över småsaker?
    Båda 2 är felaktiga...
    Jag läste ditt inlägg men tolkade det efter mina personliga preferenser och hetsade upp mig? Jag hetsar inte upp mig...

Dessutom vill jag förtydliga att jag alltid är smidig, respektfull och diplomatisk och kommer inte att förlora mitt jobb på grund av min fritalighet.

Svar på tråden sluta hacka på varandra nr 2