• Linum

sluta hacka på varandra nr 2

Ha ha.. Tänk nu efter ett litet slag.

Hur många av er hade egentligen vågat såga andra människor och säga vad ni tycker och tänker ute i verkliga livet? Inte många va?.

Man har en viss förmåga att vara lite väl kaxig när man har ett nick att gömma sig bakom.

Hälften av alla inlägg som man "stör sig på" är inte direkt illa menade, utan snarare ett resultat av dålig formulering från TS. Visst får man vara beredd på att få lite skit när man skriver ett inlägg, men i många fall trissar vi inläggsskrivare upp varandra och man skriver saker som man inte skulle våga säga i verkliga livet.

• Linum

Andie: Klassiskt exempel på missförstånd... Jag förstår inte ens om du håller med mig eller inte?..

• Linum

Andie: Sorry.... Nu fattade jag Läste ditt nästa inlägg.

• Linum

Humma: Jag är en person som aldrig någonsin håller tyst i verkliga livet. Har t o m förlorat jobb för att jag inte tål orättvisor, skitsnack och folk som inte vågar säga vad de tycker och tänker.

Man får ju dock vara lite smidig och inte haspla ur sig vad som helst, samt tänka på att arga människor inte alltid talar klartext.

...och jag skrev aldrig att jag inte trodde att den typen av människor som jag beskrev inte existerade. Ännu ett exempel på att folk inte läser ordentligt och hetsar upp sig över småsaker.

• Linum

*suckar*

Arga människor skriver inte alltid i klartext.

Forum är ibland en källa till irritation eftersom man inte kan läsa av människors ansiktsutryck och gester. Vilket ord som helst kan bli ett laddat ord om man tolkar det fel.

Ha en trevlig dag!

• Linum

Se där... ett missförstånd till...

Svar på tråden sluta hacka på varandra nr 2