sluta hacka på varandra nr 2
Om man uttryckligen frågar om en sak får man ju också vara beredd på att kunna ta svaren rörande frågan...
Om man uttryckligen frågar om en sak får man ju också vara beredd på att kunna ta svaren rörande frågan...
Sedan tycker jag att många på BT är lite väl känsliga och skriker snabbt "påhopp" så fort någon inte håller med just dem.
Ja, naturligtvis. Sedan beror det ju också på vad man personligen bedömer som "skit", det är ju där det kniviga kommer in.
Andie
Nej, naturligtvis inte. Men så är det också så att det någon ser som negativt, inte nödvändigtvis alls är det för någon annan.
Jovisst... Vad anser du vara ett "påhopp"? Förklara gärna utförligt.
Du får också gärna skriva vad som är påhopp i tråden om en anorektisk gäst - själv ser jag inget påhopp i den, skulle vara själva trådstarten isåfall...
miffolina - du lägger dig väl inte i, bara bra med fler åsikter! Som jag minns det där så var det väl folk som antydde att om någon som funderar på att dricka alkohol har de "en ganska ohälsosam inställning" till alkohol, något som några i den tråden tolkade lite som de ville. Men jag förstår din poäng med "påhopp"! Tillägget till din definition måste väl vara en kommentar som är otrevlig eller oförskämd, eller?
Sedan att trådar går i en riktning än den som var menad från början ser jag bara som en naturlig (och ofta oundviklig) utveckling...
tillägg till mitt föregående inlägg: "någon som funderar på att dricka alkohol _när de är gravida_" ska det förstås stå!
ohmygoodness: Förstår dig där!
Precis, jag tycker dock att det är mycket stor skillnad på ett påhopp och en spydig kommentar. Det var ju en väldigt plump trådstart, inte konstigt att folk skrev som de skrev. Påhopp hittade jag dock inget...