Jag måste bara få skriva av mig...
Min blivande mans vänner tycker jag gick lite för långt idag, då de hade svensexa /utdrikkningslag för min blivande(som det heter i Norge där vi bor) För det första har han genomgått en stor njur-operation för ett par år sedan som han fortfarande sliter mycket med. Smärter osv & så låser de bokstavligt talat fast honom i rep & låter folk betala för att skjuta med paintball gevär på honom, på väldigt få meters avstånd, utan begränsning...han kunde knappt röra sig eller täcka för någonting...
+ att han var med om traumatisk olycka i samband med vatten & nästan drunknade när han var liten & därför är väldigt rädd för att komma under vatten & att han därför aldrig lärt sig att simma, trots att han är över 30 .. så släpar hans "vänner" ut honom i båt på en flytring efter en snabb motor båt efter att ah hällt i honom sprit i 2 -3 timmar......
Vart finns humorn i detta???????????????
Jag trode aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle reagera som jag gjort, men jag har kännt mig helt förstörd av oro sen 11 i morse, då jag fick höra vad de skulle utsätta honom för isamband med detta & rövade bort honom...
Är det överdrivet att jag gråtit en skvätt, varit ledsen, besviken & förbannad på han "påhittiga" vänner eler någon som förstår???
Klockan är nu 2 på natten & jag fick precis ett meddelande om att han inte kommer hem förens imorgon pga av hur han mår.............???
Kram från en trött & ledsen blivande brud..
//Jill