Inlägg från: Skalaren |Visa alla inlägg
  • Skalaren

äckligaste på kroppen

Kul tråd! Jag har ganska stora tonsiller som ser för taskiga ut, med gropar och elände. Med jämna mellanrum måste jag tömma dem på var, som luktar så illa att det inte går att beskriva. Det tycker jag är äckligt!

• Skalaren

Jag älskar också att klämma på äckliga saker med var i. Min man tycker att det är en mycket konstig böjelse och han ser direkt när jag börjar spana in hans näsa. Min man har en pormask precis i näsöppningen, den är helt sjukt grov och lång, som värsta boaormen. När han är på snällt humör sparar han den till mig, när den växt till sig lagom.

Hitills toppar kul saker att klämma av en gigantisk finne som min bror hade i tinningen. Det såg mest ut som en bula och han hävdade med bestämdhet att det inte var en finne. Men man lurar inte en inbiten finnjägare! Så självklart såg jag till att få klämma ut eländet.

• Skalaren

fisunge, jag får sådana äckliga grejer i halsmandlarna med jämna mellanrum. Det tillhör min kvällstoalettritual att trycka en tops mot halsmandlarna. Min man tycker att det är uräckligt!

Svar på tråden äckligaste på kroppen