• Snuffen

äckligaste på kroppen

Jag har ett tredje hål i örat som jag inte använder längre, där bildas emellanåt en liten fettkul, klämmer man åt den kommer en massa äckel-gojs ut som luktar jätteilla! *uuugh*

Har en leverfläck i ansiktet som det växer SVARTA hårstrån ur, känner på den minst 1 gån gom dagen och har nästan alltid pincett med mig, jag hoppas att ingen annan sett detta. Plockar bort lite svarta hårstrån kring bröstet med pincett, hoppas inte sambon sett detta nångång, brukar kolla var och varann kväll för att se om det finns ngt att plocka bort.

Har navel-skräck, vägrar att tvätta den, så när jag var liten höll mamma och pappa fast mig och tvättade den med babyolja och gjorde rent med tops, kan inte ta i min navel känns som om jag pillar på tarmarna då, jag vet skit löjligt!
    Så nu för tiden, tar jag ibland lite babyolja och gör rent, men håller på att svimma varje gång..

Har svampeksem under armarna, låter sådär fräscht!

• Snuffen

Ylset: mår illa så fort jag tänker på naveln, kan förstå att du spydde, när mamma/pappa gjorde rent naveln grät jag alltid.

• Snuffen

När jag gick i högstadeiet, kallade alla en tjej för muffen för hon gick alltid med handen innanför bralan och klia sig... kanske en könssjukdom?

Min sambo har några svarta hårstrån på ryggen som jag älskar att plocka bort med pincett, han blir irriterad varje gång jag vill göra det, men I love it!

Jag hade många pormaskar i öronen när jag var mindre, min mamma skulle alltid trycka ut dem med hjälp av två hårspännen gjorde ju så ont så jag höll på och dö, men ibland när jag vägrade blev det stora finnar istället som satte sig i hörselgången och det var ju värre!

Jag hade under ena armen lite lös hud som såg ut som en korv, drog lite i det, och slet loss det med pincett, blev ett litet hål och blod forsade ut.. inte så bra kanske. har sett att jag har ngt likanden på innanlåret men den låter jag vara.

Fisit på min sambo, det har jag med gjort. Jag låg och sov i soffan hade mina ben över hans ben (han satt upp) lägger av vrsta brakaren medan jag sover, vaknar genast av att min sambo asgarvar, och jag fattar vad jag gjort så jag sa? Fes jag?
    han kunde knapt svara för han tyckte det var sååååå himla roligt. Ibland på fester så kan han dra upp det. haha

Svar på tråden äckligaste på kroppen