• eb10

äckligaste på kroppen

Sister of the Night: Haha! SÅ bra skrivet!
    Jga minns en kompis som brukade berätta hur hon 1. klämde "knottror" på killens pung och 2. brukade klämma sina egna "knottror" på vårtgårdarna..
    Nån slags knottror är det ju där men ska man verkligen klämma dom? yuäck..

Själv går jag över min killes rygg med kännar-min då o då på jakt efter finnar men han har synd nog (?)sällan nåt där.

Äcklig navel, öronhål och skinkludd här mer :)

• eb10

B1LLy: Nääää det där måste vara en skröna!!
    Iallafall så måste jag intala mig det.. fyyyy

• eb10

Annan överäcklig sak som är sann: I Afrika smittas många människor av en läbbig mask i sjöar. När den har kommit in i kroppen blir den hur lång som helst och man måste skära eller hitta ett utgångshål och där fäster man mask-änden på typ en pinne och börjar VEVA ut den, lite för varje dag. Det är så läbbigt så jag dör nästan av att tänka på det..

• eb10

kom på en annan äcklig grej om mig själv: Blev stucken på armen av nåt mygg-liknande i Bulgarien. Det blev helt inflammerat och uppsvällt med en tjock sårskorpa. Jag skulle givetvis pilla bort sårskorpan och tryckte lite lätt med följd att det kom ut en massa var som var lika tjockt som marsansås. Samma färg oxå! Kan _inte_ äta prinsesstårta längre..

Läbb-masken heter Guinea mask föresten om nån vill googla lite o frossa i äckelpäckel :D

• eb10

När jag läste om era halsmandlar så tänkte jag att Å va spännande, måste jag oxå testa, att klämma ut grejer :) Men när jag försökte nyss med en tops så var det ju jättesvårt! Man ser dom knappt och det är svårt att nå. När jag väl når så får jag värsta kräk attackerna, så det verkar inte funka på mig.. :(

Svar på tråden äckligaste på kroppen