• Mupu

äckligaste på kroppen

Måste bara berätta om en kille...en målare som skulle måla om väggarna på jobbet...trodde först att han hade ett födelsemärke på kinden men när jag såg närmare så var det en pormask...utan att ljuga så var den säkert 5-6 mm i diameter. Tänk att klämma den!

• Mupu

Min hund hade en varböld på nacken...som blev så stor att den halkade ner på sidan (den växte jättefort)...fick tid tid veterinären samma dag jag upptäckte den och de fick söva henne och spräcka den där bölden. Jag var med som assistent...och det var inte roligt att se en halv liter tegelröd, varig vätska spruta ut ur hålet han gjorde...det bara skvätte ner på golvet o på honom. Tyckte så synd om lilla gumman men hon blev helt återställd sedan!

• Mupu

När jag blonderade håret rätt kraftigt på nittiotalet råkade jag "bränna" mig lite i hårbotten en gång...det blev som en tjock vit skorpa som jag började klösa loss efter några dagar och då rann det ur var...jisses vad äcklad jag blev. Tror att det var då jag bestämde mig för att blir brunett i stället!

• Mupu

Har ni sett denna film på youtube? Megastor äckelvarning...kan nämna att den innehåller: en larv, hålighet och hårbotten.

Pjiuuuuke!

Svar på tråden äckligaste på kroppen