• Lainan

äckligaste på kroppen

Fy f*n vailken äcklig tråd! Men jag kan bara inte låta bli att småfnissa!

Vad sjuk man är egentligen.

Känner inte igen mig med navelluddet, jag lyckas aldrig på det och inte heller att den luktar illa. Däremot har jag ett par fötter som luktar VIDRIGT efter bara en kort stund. Varnade min sambo om att han måste låtsas som ingenting på lördag om vi blir tvungna att göra "skoleken". Risken finns att lokalen måste evakueras! :D

Mina pruttar skall vi inte ens tala om!!!!

Det här med att tycka om att klämma finnar på sambons rygg är nog vanligare än man tror, det gör nog alla mina tjejkompisar. Själv får jag bara göra det när killen min är på riktigt gott humör.

Haha, vad jag känner mig störd som sitter och skriver sånt här...

• Lainan

Jag vågar inte titta, sitter och äter en banan och vill att den ska stanna nere i magen...

• Lainan

Dallas

Det råkade jag med utför när jag pluggade. Fast den här bruden brukade göra det på biblioteket. Lite senare kom det fram att hon led av någon könssjukdom, men jag vet inte om det hade något med saken att göra.

• Lainan

*asgarvar*

Jag brukar försöka smyga med mina, men min sambo kommer alltid på mig. Men tycker inte att det är pinsamt längre och sambon, ja, han tycker bara att det är äckligt...

• Lainan

Min skrattar inte längre, han tror kanske att jag håller på att gasa ihjäl honom?

Svar på tråden äckligaste på kroppen