Inlägg från: HalmstadNilla |Visa alla inlägg
  • HalmstadNilla

äckligaste på kroppen

haha, nu har jag läst igenom hela tråden... ysch...
    Jag kan bara instämma med det mesta... Har tre hårstrån precis över höger bröstvårta... Jätte sexigt. Speciellt när jag glömmer plocka bort dem...
    När jag precis börjat raka bikinilinjen i tonåren fick jag en knöl precis i troskanten. ungefär 1*1,5 cm och såg inte ut att vara varfylld utan låg mer "under" huden. Den gjorde inte ont eller så men eftersom jag oxå är en sån som pillar på allt så tog jag en steriliserad (eller ja, jag brände lite med en tändsticka på den iaf) nål och gjorde hål på den. Jag var ju tvungen att se va det va så det inte va en cancerknöl eller nåt.. Ut kom en yttepytteliten vardroppe. Hihi, det här måste undersökas tänkte jag och klämde lite på den... Ut SPRUTADE det ut var (den måste varit enorm där under huden) och ett 3-4 cm långt hårstrå som var ihoprullat till en boll..
    Snacka om att jag blev snopen. Visste ju inte ens att hårstån kunde växa under huden vid den åldern.. Sjukt kul!

Nu roar jag mig mest med att klämma m2bs pormaskar trots att han blir galen på mig o säger att han ska anmäla mej för misshandel.. Men jag kan bara inte låta bli..
    Dessutom undersöker jag mina smalben regelbundet efter hårstrån som böjt sig under huden. Där bildas små kratrar med en liten svartbrun prick i (ser ut som en pormask) och klämmer man på dessa kommer det ut ett dubbelvikt hårstrå som inte sitter fast utan bara ligger där... Hihi..

Jag har dessutom fått höra (av ett barn så det är en sån obehaglig sanning som ingen pratar om) att ostbågar luktar precis som rumpludd... Vi kallar dem "pill-i-rumpan-godis" här hemma... (ostbågarna inte luddet... )

• HalmstadNilla

haha.. jag trodde helt klart att det va din kille som fick se... oah! Hihi.. Blev VÄLDIGT chockad måste jag säga...

• HalmstadNilla

uha... Helt galet. kände trycket i skallen öka rejält där... Usch o fy..
    Kan meddela att jag drömde om diverse insekter i öronen mm härom natten.. Det här är ingen bra tråd...

• HalmstadNilla

AnnaOniclas - du är galen! Jag bara ryser... Finns ju ingenstans det gör ondare än under tungan... Ajajaj.. Nu kommer jag verkligen inte kunna sova inatt... Värre än alla bläckfiskar och spindelägg tillsammans.. Uha.. Aj! SLuta plåga er själva!

Svar på tråden äckligaste på kroppen