• ninjan

äckligaste på kroppen

bröstsvett är jätteäckligt! Första gången jag hade det var på klassresan på nian. Jag var i en affär och skulle prova en tröja, men fyfan vad det stank när jag tog av mej min tröja! Blää! Använder alltid lite deo mellan brösten nu :)

En molusk har även jag.. mitt i handen.

När jag petar i naveln lossnar det små gråbruna skarpa grejer ur de där skrynklorna som finns i naveln. Har dock aldrig luktat på det..

Rakar alltid tårna. Fult med långa mörka strån där. Fingrarna skulle också behöva få sej en omgång med rakhyveln, men vågar inte ifall det blir stubbigt.

En gång hade jag en enorm finne vid bikinilinjen. Manisk finnklämmare som jag är tryckte jag ut kletet. Men det var inte bara den vanliga geggamojan som kom ut, utan också vad jag tror var ett svart hårstrå. Hann tyvärr inte börja peta och undersöka kletet eftersom min sambo tyckte att det var så jävla äckligt att han tog pappret med finnen och allt och slängde det!

• ninjan

förra vintern hade jag massor med fotvårtor på ena stortån. Och jag menar MASSOR! Det såg ut som en enda stor äcklig valk! Tog evigheter att få bort dom. Åkte till läkaren och frös bort dem. Man kände sej ganska äcklig, måste jag säga!

• ninjan

åh! jag saknar den tråden :D

• ninjan

ohmygoodness
    haha :) Min katt däremot tycker om att lukta på sånt som stinker :) Och hunden ska vi inte tala om :) Om han hittar sambons kalsonger ( som märkligt nog inte hittar tvättkorgen ) så börjar han genast slicka dem i grenen!

• ninjan

herregud va ni e äckliga :D

min hund va äcklig för några dagar sen. Han hade ätit nåt opassligt så en natt fick jag gå ut med honom varannan timme och jösses vilka bubbliga pruttar han släppte, och värsta lösskiten!

Jag brukar också förresten hosta upp sånadär slemblaffor med jämna mellanrum. Men några hemliga förvaringsutrymmer har jag inte åt dom :)

Är det nån annan än jag som får en mjuk sörja i ögonvrån? Inte när man nyss vaknat, utan mitt i dagen typ? En grågul smetig klump? Tror det är av allt smink.. eller så är jag bara äcklig..:D:D

Ibland när jag ska peta bort mojan ur ögat så brukar klumpen fortsätta längs hela ögat i form av en slemmig sträng. Skitäckligt!

Svar på tråden äckligaste på kroppen