Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

äckligaste på kroppen

kladdet i naveln å vid örhängen är tvål å shampoo rester
    har däremot ett långt visserligen ljust å tunt hårstrå som växer högt upp på bröstet så det syns inte förräns det har blivit jätte långt *pinsamt* eftersom jag inte vet exakt var det sitter så kan jag inte riktigt kolla hela tiden heller... men så siter man i solen en dag å kikar ner å ser det, flera cm långt *hua*

pormaskar har jag haft väldigt få, sambon däremot - petar man med lite kraft på hans näsa så är det en hel djungel med pormaskar som kommer. Brukar skoja om att den minskar minst en strl när den är nyklämd

• förhoppningsis

hår på fingrar å tår är eg ett sundhetstecken, det har alla. Det visar att man har en bra blodcirkulation, sen att det inte är så fint är en annan sak

• förhoppningsis

Finns en annan otrevlig mask, den bor i fettagret mellan skallbenet och huden, när den ätit upp allt fett som finns där så tuggar den sig ut, tydligen oftast i pannan... en kompis berättade att när de hade morgonuppställning (FN tjänst) kom det ut nått från killen bredvids panna, det var en sån.
    *urk*

• förhoppningsis

VILMA

hihi, tänkte precis samma sak när MrsMoreia började prata om att de gillar håligheter

• förhoppningsis

Nagellack - på vårta min enda tanke är "but why"

• förhoppningsis

uch!! *kastar genast allt kycklingfoder jag har hemma*

• förhoppningsis

LaNovia

tvätta å kör alsolsprit ett par gånger

• förhoppningsis

Numera tar man inte bort hela halsmandeln utan sparar tydligen en bit för att infektioner ska fastna där och inte sätta sig längre in. Det jo0bbiga är bara att de växer tillbaka igen...

• förhoppningsis

Jodie, det kan inte vara så att du har smink eller nått som sen har kommit på mobilen när du har pratat, det härsknar och nästa gång du pratar i telefon så gnuggas det tillbaka på kinden igen. så testa att tvätta av mpbilen med lite alkogel eller nått

• förhoppningsis

Jodie
    råkade ut för det själv, vikarierade på ett ställe där jag bla skulle svara i telefon. TJejen som satt där i vanliga fall sminkade sig MYCKET i tjocka lager. Efter 2 dagar hade jag nått som liknar det du pratr om. Stor skrubbade luren å sen försvann det

Svar på tråden äckligaste på kroppen