• AggaP

äckligaste på kroppen

Vad är det frågar m2b just nu...
    Ähhh, ingenting säger jag...
    Vadå ingenting, du sitter ju och asgarvar!!
    Helt otroligt rolig äcklig tråd.

Ibland när jag klipper tårna tar jag och drar med nagelklipparns lilla "kniv" under tånageln, då fastnar det något vitt göjs på den som jag får torka av med papper, det luktar inte hallon heller...Örk
    Och förresten navelludd ja, bristningar jajemen, irritation efter rakning på vissa ställen japp, vad mer...?

Jo just det några vita illaluktande kulor som kommer från mandlarna. USCH verkar som om jag har fått nästintill hela paketet.

• AggaP

Ha ha ha...denna tråden är så rolig.

Jag får panik i kroppen, spindlar som väller ut ur öronen, ÖÖÖrk....usch och fy, jag kan inte sitta still.....Hu....

Har en vän som har väldiga problem med infektion i sitt ena ben. Ibland när det är riktigt illa så inflamerar hela benet, det blir helt svart och hon får små blåsor där det väller ut grönt var. Vissa dagar så mycket så att det rinner utför benet på henne och blöter ner skorna totalt. Örk.

Appropå lukter, min näsa är kanske konstig men jag tycker inte popkorn luktar så gott heller. Varje gång jag kommer in i en biosal tycker jag att det luktar fis. Det tar alltid några minuter innan jag kommer på att det är popkornen som luktar.

• AggaP

Jag kom pa en annan lite acklig sak, min kompis berattade for mig, en gang nar hon hade maginfluensan bestamde hon sig for att aka hem ifran jobbet for hon madde sa himla illa. Hon tog bilen och korde, nar hon nastan var hemma sa var det en poliskontroll (vanlig trafikkontroll for att se sa att allt pa din bil ar ok) Polisen vinkade in henne. Hon tankte ahhh nej jag vill bara hem, jag mar sa illa, men hon svangde in och polisen stod och vantade pa henne, hon oppnade dorren och kunde inte hjalpa det, hon kraktes rakt pa polisen!!

Han sa Jaha, det ar nog bast att du fortsatter hem.

Tack sa hon och akte, skamdes som bara den...

Haha, skrattade gott at historien om gubben.

Svar på tråden äckligaste på kroppen