Inlägg från: Sussa - juni 07 |Visa alla inlägg
  • Sussa - juni 07

äckligaste på kroppen

Nickolina:

Hahaha...*asgarvar*. Vilken käck gubbe!

Jag älskar att klämma på allt som kan innehålla var! Min sambo är likadan! Vi brukar sitta och pilla på varandra. Ser nog ut som små apor...

Det äckligaste jag har varit med om var när jag var på Kos för en massa år sedan. Jag rakade armhålan med hyvel, kanske två tre gånger på några dagar. Dumt, jag vet. Näst sista dagen såg jag ett runt öppet köttsår typ i armhålan och det rinner vätska ut det. Sista dagen hade jag nog tio sådana utslag i armhålan och det rinner ur allihopa. Dessuom hade de börjat sprida sig uppåt halsen. PANIK! Trodde jag hade fått böldpest eller nåt! När jag kom hem till Sverige åkte jag direkt till akuten. De hade inte fattat när jag förklarade på telefonen, de trodde att jag överdrev. När jag väl satt i undersökningsrummet kommer det in tio personer som skulle titta på mig av ren nyfikenhet. Pinsamt värre!

Det var en körtelinfektion som uppstått pga av en inflammerad hårsäck. Värmen gjorde att det blev ännu värre. Efter penicillin var jag återställd på två dagar...uhhhha vad hemskt det var..
    Rakar mig INTE med rakhyvel utomlands längre. Lärde mig min läxa!

• Sussa - juni 07

Jag har gjort naveltestet nu också! Stoppade in fingret och rörde runt lite där inne. Lite vitt ludd kom ut men ingen doft...antar att man får skatta sig lycklig!

Synd att man inte kunde vara perfekt på hela kroppen... Hade gärna varit doftfri!

Svar på tråden äckligaste på kroppen