äckligaste på kroppen
En kvissla på benet är väl inte så farligt Har själv precis blivit av med en som satt på läppen, men inte vanliga läppen utan blygläppen!!! F-N vad ont det gjorde att klämma den, (för klämma måste man jag göra).
En kvissla på benet är väl inte så farligt Har själv precis blivit av med en som satt på läppen, men inte vanliga läppen utan blygläppen!!! F-N vad ont det gjorde att klämma den, (för klämma måste man jag göra).
Vidalila -men vad säger du? Låter ju helt sjukt? Aj säger jag! Var tvungen att läsa flera gånger om jag erkligen läste rätt, gjorde du detta frivilligt Barn får för sig de mest konstiga saker, förstår att du har ett ärr kvar
Hörde i förra veckan av en kompis om en riktigt äklig sak, kanske inte riktigt hör hemma här eftersom det inte var på kroppen men måste få berätta detta!
Hon lovade att det var sant och inte påhittat, jag vill inte tro på det men hörde fler som pratat om detta tidigare så tyvärr så är det nog sant.
Min kompis kamrat hade ätit Bridgeblandning (stavade jag rätt? ni vet godis blandning där det bla. finns choklad doppade russin m.m.)
Dagen efter så hittade den här kamraten en godis kvar på golvet och tog upp den och kastade den i munnen. Väl i munnen sprack denna "godis" och visade sig vara en stor fästing som ätit klart och lossnat från deras hund!!! Hon kännde hur hon fick munnen full med blod, och började spotta!
Jag tycker det är så sjukt äkligt, mår illa bara jag tänker på det, tycker så synd om denna här människan. Så kolla noga på vad ni stoppar i munnen i fortsättningen!!!