äckligaste på kroppen
kom på ännu en grej - skinkornas motsvarighet till navelludd - skinkludd! Finnes mellan skinkorna efter lång svettig dag i trånga kläder, hahaha! Luktar svettig apa!
kom på ännu en grej - skinkornas motsvarighet till navelludd - skinkludd! Finnes mellan skinkorna efter lång svettig dag i trånga kläder, hahaha! Luktar svettig apa!
natalie99, klart man luktar! Lika mycket som man kollar i toaletten efter att man "gjort sitt" där! Hähähä!
Jag tror det var Letterman som hade en snubbe som hade rekord i att stoppa pappersnäsdukar i naveln, det var typ över 40, kanske 100 jag minns inte, men va äckligt det var, speciellt när han skulle dra ur dem. Man ba' kände navellukten komma ur tv:n!
Prutta när ens kille gör det trevligt för en med tungan - check!
Fyf*n vad pinsamt det var, jag höll på att dö!!!! "Åh, åh, åh - BRAAAKKK!!!"
Joleen - jodå, när man blir lite mer avslappnad och släpper garden, det är då det händer, hahaha!
åhh fyf*n kommer aldrig mer äta ostbågar! De luktar ju verkligen rumpa!!!
Haha!
nya utvikningsbrufen på Slitz: Full med bristningar, navellud, inflammerad bikinilinje, skägg och extra bröst, som hon dessutom har hår på, hahaha :D
jaaa, det är bara att konstatera - det är ett under att vi blev gifta, hahaha! Varför, VARFÖR är människokroppen så äcklig?! :o :?
jag undrar var alla slemblobbor från "vad gör du när ingen tittar på-"tråden tagit vägen? :D
inga fler äckelfior därute?
Själv har jag förundrtas över ett nytt fenomen: öronvax! Vad ska det vara bra för?! När man gör rent med tops och det kommer värsta klumpen som luktar skumt .... brrr!!
Har ni tänkt på att man får det när man flyger och får lock för öronen?
Jösses!:o
Aaarrrgghh! Nu har jag en plupp på benet som till 100 % kommer att ge upphov till geggamojja när den väl mognat!!! :[:[
Sister!!! Säg inte så!!!! :o:[:o;)
ohmygodohmygodohmygodohmygod
*vaggar fram och tillbaka*
*lyssnar inte på förnuftets röst längre*
hahaha:D
ja, det var nära ögat *omtöcknad* :D:p
Ska aldrig skiva om vidrigheter i denna tråd (not):)8)
MissZapon - det där var äckligt på så många plan!!! Äta godis från golvet!!! Hua!
Hahaha! Kognitiv terapi för lösa naglar, poahahaha! :D:D
Jag tappade stortågageln förra året, och jag den växt ut och allt, MEN, problemet är att den liksom är lite vinklad uppåt, så att det samlas massa skit under, även om den inte är lång. Och den geggan, kan jag berätta för er, luktar INTE gott !:):[8)