• nyfikenbrud

Kidnappning??

Hej.
    Jag är en blivande brud och blev överrumplad ordentligt. Jag bor i Blekinge och resten av min familj bor i sthlm. Så när jag och min fästman åkte upp till sthlm för att se på Dolly Parton konserten så träffades vi alla vid globen och såg på Dolly å då fick min fästman reda på att de skullekidnappa mig dagen efter. På morgonen efter kl 06:00 går steroen igång på full volym. Jag tror att det är min bror som har flippat ur å glömt att sänka nivån sedan dagen innan men så var inte fallet, Sexy Back skrålar ut ur högtalarna och en del av tjejern adunkar på dörren och kommer in tjoandes och de skvätter nåt på mig, jag tror att det är vatten med det är tydligen såpbubblor *ler*. Jag bar asäger inte nu, jag har ju massor planerat att göra i dag ju..... Men så rycks jag upp å min fästman gömmer sig under täcket. Det första jag får i handen är ett glas med bål som jag sedan får hålla mig till resten av dagen så det började tidigt för mig och varje gång jag hör sexy back med timberlake nu så tänker jag hela tiden på väckningen. Det var en otrolig dag, roligt och man fick definitivt bjuda på sig själv i sin utstyrsel .
    Det finns massor av ex så du kommer nog på nåt.
    kramar pingstbruden

Svar på tråden Kidnappning??