• Sweety75

Nu är jag äntligen gift med min prins ;)

Tänk att man planerar o planerar i flera månader. Man lägger ner så mycket tid och energi för att göra ett sånt fint bröllop som man aldrig glömmer. Och visst blev bröllopet underbart... Bättre än väntat ;)
    Jag fick min prins till slut!
    Men synd att bröllopet är bara för en enda dag. Det går såå fort! Jag ville att det skulle vara längre, typ i några dagar. Man vill ju inte att festen tar slut.. Vi hade ju så himla kul..
    Det är nästan som om man vill gifta sig typ en gång i månaden för så fint är det - tro mig ;)
    Vi är så nöjda och lyckliga för att allt gick bra..
    Så ni som inte har gift er än men kommer att gifta er snart - ta vara på bröllopsdagen.. Njut så mycket ni kan, och var inte oroliga för småsaker. För det kommer bli en dag som ni kommer att minnas resten av ert liv - låt det bli ett underbart minne ;) Kram till er alla...

• Svar på tråden Nu är jag äntligen gift med min prins ;)
  • Hobby

Ahh, skönt med några lugnande ord!!! Känns som om jag håller på att gå upp i atomer, vi gifter oss den 19 maj och åker på bröllopsresa dagen därpå.

Visst är det roligt att fixa med allt, men just nu känns det som att tiden går alldeles för fort...

Ska ta dig på orden och inte oroa mig för småsaker, försöka i alla fall...

Stort grattis till dig! Vad roligt att allt blev så bra. Känner också att det är lite trist att det är över så snabbt.

Bilder???

• mattesbrud06

Sweety75

Ett stort grattis till er båda!
    Visst är det härligt att äntligen vara FRU, gifte mig sjäkv förra året efter 1 års planerande.

Njut av livet tillsammans och ta vara på varje dag.
    Har du några bilder att visa?

• Sweety75

Inga bilder än.. Har inte fått av fotografen men det dröjer inte länge :)

Svar på tråden Nu är jag äntligen gift med min prins ;)