Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
novalii
jag skulle vilja ha en väldigt enkel bolero i nått mattare tyg eller så men kära nån när man inte ens får titta på det som alternativ...
novalii
jag skulle vilja ha en väldigt enkel bolero i nått mattare tyg eller så men kära nån när man inte ens får titta på det som alternativ...
andromeda
på bfm.se kan du hyra amerikanare, jättefina bilar. fanns många i jönköping såg jag Där kan du boka den bil du vill ha
Om man ska handla gästbok, material till placeringskort med mera i jönköping, vart ska man vända sig då?
lilla li
tack för tipsen ska kolla där när jag är i jkpg nästa gång
Är det någon som har tipps på vart jag köper dukar? dekorationer är inga problem för det finns i massor överallt men dukarna har jag panik med, vad gör man? vill absolut inte att det ska se billigt ut. Tema grönt, vitt och silver
lilla li
tack Va underbart att någon kan hjälpa mig med detta Ska kolla upp det
lilla li
men man hyr dom alltså, eller kan man köpa också? smidigast vore iof att hyra dom så slipper man tvätta själv också
lilla li
ja det är nog säkrast så ja, nu har vi en rätt så bra tid innann detta ska ske på oss så det hinns nog ändå
lilla li
nästa år i augusti siktar vi på men nogrann planerare som jag är så vill jag veta vart jag kan få tag i saker å ting långt i förväg
så när det är dags att boka så vet jag exakt vart jag ska boka
lilla li
detsamma